Gå til innhold

Ny gamer-bærbar pc til 11k +-


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en ny bærbar til rundt 11k

 

Den skal brukes til gaming hovedskelig, og skal helst vær så "fremtidsretta" slik at den ikke går ut på dato om 1-2 år. Er egentlig ikke nøye om det er win 7 eller win 8, og pcen skal stort sett vært kobla til kontakt, så batteri er ikke så nøye. SSD e viktig, og at det er noe bakgrunns lys på tastaturet, slik at man kan geime i mørket enklere. Vekt er heller ikke så viktig. og så klart lufting slik at pcen ikke blir varm.

 

 

Er det noe mere info dere trenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville godt for et av forslagene til @medkorki :) Litt av dillemaet er jo om du vill ha 8 gb ram eller 16 gbminne også er det jo snakk om lagringsplass også, kansje den lenovaen på toppen eller en av MSI pcene den fra komplett.no til tilbud da (msi er jo ekstreme pcer, men du velger jo sjøl) :)

--

Kan også være kjekt med en sånn laptop stativ/plate sånn med vifter til og kjøle pcen med.

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg hadde jeg spart litt ekstra og ventet på de nye skjermkortene, hvis de som OC-Freak sier starter på 12k.. (venter selv på å kjøpe gamingbærbar 12k+)

Ryktes at det er en kraftig oppgradering, og 970M skal være bedre enn 880M.

 

Da vil du i det minste ha et fremtidsretta skjermkort :)

Lenke til kommentar

Hei jeg ville anbefalt deg å ta en titt på multicom sine laptoper :) Alle her kommer til å enten anbefale deg å bygge en stasjonær eller kjøpe en fra komplett. Om du bryr deg virkelig om ytelse så ville jeg gått for en an multicom sine bærbare pcer:)
Jeg vil anta at alle laptoper blir varme når du kjører spill i max details...
Etter hva jeg har hørt så har asus en god kjølingssystem men da bør du gå for g750 serien.
Msi og acer sies til å lide av varmeproblemer.

Endret av Snooo
Lenke til kommentar

Alienware er det eneste som teller når det gjelder gaming laptop, til nød Asus g750 serien. Nå blir nok GPUene straks oppdatert med Maxwell, så det er best å vente litt.

 

 

Alienware er det enste som teller??

 

 

 

Ka i helsike du mener med det ? er du helt blåst?

Alienware er overpriset deluxe med middelmådige komponenter.

 

MSI, ASUS, Mulitcom osv lager samme pc til halve prisen. Hva er det du tenker med?

Lenke til kommentar

 

Alienware er det eneste som teller når det gjelder gaming laptop, til nød Asus g750 serien. Nå blir nok GPUene straks oppdatert med Maxwell, så det er best å vente litt.

 

 

Alienware er det enste som teller??

 

 

 

Ka i helsike du mener med det ? er du helt blåst?

Alienware er overpriset deluxe med middelmådige komponenter.

 

MSI, ASUS, Mulitcom osv lager samme pc til halve prisen. Hva er det du tenker med?

 

MSI suger, Multicom suger, Asus er bra, Alienware er best. Sånn er det bare. Hvem bryr seg vel om prisen her i verdens rikeste land :)

Lenke til kommentar

 

 

Alienware er det eneste som teller når det gjelder gaming laptop, til nød Asus g750 serien. Nå blir nok GPUene straks oppdatert med Maxwell, så det er best å vente litt.

 

 

Alienware er det enste som teller??

 

 

 

Ka i helsike du mener med det ? er du helt blåst?

Alienware er overpriset deluxe med middelmådige komponenter.

 

MSI, ASUS, Mulitcom osv lager samme pc til halve prisen. Hva er det du tenker med?

 

MSI suger, Multicom suger, Asus er bra, Alienware er best. Sånn er det bare. Hvem bryr seg vel om prisen her i verdens rikeste land :)

 

Hvis du ikke bryr deg om prisen, kan du sende meg en laptop? Til å være en som kaller deg rasjonellt (det staves rasjonelt) er du ikke veldig rasjonell, ikke alle har ønske om å bruke mange tusen på en datamaskin, ikke alle har råd til det.

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Alienware er det eneste som teller når det gjelder gaming laptop, til nød Asus g750 serien. Nå blir nok GPUene straks oppdatert med Maxwell, så det er best å vente litt.

 

 

Alienware er det enste som teller??

 

 

 

Ka i helsike du mener med det ? er du helt blåst?

Alienware er overpriset deluxe med middelmådige komponenter.

 

MSI, ASUS, Mulitcom osv lager samme pc til halve prisen. Hva er det du tenker med?

 

MSI suger, Multicom suger, Asus er bra, Alienware er best. Sånn er det bare. Hvem bryr seg vel om prisen her i verdens rikeste land :)

 

 

Bare dumt å bruke 30k på en alienware når du får bedre pc hos asus til halve prisen ;) bare idioter som gjør det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...