Gå til innhold

Forumets store lille tråd om Ello


KVTL

Anbefalte innlegg

Hva er Ello?

 

Ello er noe av det siste innen SoMe som ikke har vært en døgnflue. De har laget et manifest der det fremkommer at de ikke selger din informasjon til annonsører.

 

Hvem?

 

Alle som skal registrere seg på Ello må ha en invite. Koden du får brukes på ello.co/join, der du også registrerer din bruker.

 

Hvor?

 

Invites selges på eBay. Det er ikke tillatt med kjøp og salg på forumet. Derfor har jeg laget denne tråden for å dele ut invites, og for å lage en liten brukergruppe.

 

Hvordan?

 

Jeg har en invite til førstemann som melder seg. Vedkommende som bruker koden for å registrerer seg, forplikter seg til å dele minst tre av sine invite- koder med andre brukere i denne tråden.

 

Ber om at man sender pm til meg fordi da er vi sikret at det er et medlem av forumet som registrerer seg.

 

KVTL @kvtl (Twitter og Ello)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men husk at det er ganske nytt community enda. Slik var det både på Facebook og Twitter tidligere.

 

Men jeg har lagt til en del av dere (om ikke alle) som "friends". Hvis vi får litt liv i denne tråden kan vi bygge opp en diskusjon.no community der inne. Dette burde være starten på et norsk Ello eventyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...