Gå til innhold

Hardcore webdesignere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men alikevel kjøper idiotiske bedrifter sider fra folk som kun kan html!? Hva kommer det av??

 

Og hva synes dere om denne sida?

Kan flare med god grafikk poste sida si her?

Siden din var grei, men litt for mye "småsaker". Og du må ta vekk musikken i bakgrunnen (syns jeg). Men ellers var det grei side. Tøff splash.

 

Hmms, det med bedrifter og normal HTML kommer vel at kode php er så dyrt?

Enkelte designere/meg selv tar meg penger i timen når siden skal være i php.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg synes ikke siden din var så utrolig bra.

 

 

Litt for rotete, liksom. :roll:

hehe ikke din side heller :) Je ghar så mye innhold som tutorials osv på sida, og folk kan laste opp nyheter selv, no du helt sikker ikke kan eller har på sida. Så da blir det mye tekst kompis..!

Lenke til kommentar

Musikk som starter automatisk på nett sider er det mest irriternde jeg vet om. Jeg skjønner ikke hva som er poenget, siden meg med mange lukker slike sider med en gang....

 

Sitter du med winamp på og går innom en slik side er det hjerteinfarkt neste *grin*

 

 

Foresten noen som vet hvordan man tar av lyden på web sider?? Har vært i innstilinger og tatt vekk haka for "spill av lyder" i Opera. Men like forba... spiller den!!!

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg synes ikke siden din var så utrolig bra.

 

 

Litt for rotete, liksom. :roll:

hehe ikke din side heller :) Je ghar så mye innhold som tutorials osv på sida, og folk kan laste opp nyheter selv, no du helt sikker ikke kan eller har på sida. Så da blir det mye tekst kompis..!

Når du er ydmyk som et rass, så kan jeg spare meg...

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg synes ikke siden din var så utrolig bra.

 

 

Litt for rotete, liksom. :roll:

hehe ikke din side heller :) Je ghar så mye innhold som tutorials osv på sida, og folk kan laste opp nyheter selv, no du helt sikker ikke kan eller har på sida. Så da blir det mye tekst kompis..!

Sidene du har mekket var veldig pene og oversiktelige, det skal sies.

MEN den arrogante holdningen din tror jeg ikke du kommer særlig langt med.

"Min side er bedre enn din" attitude lissom.. Den som sier noe negativt om siden til Mikka tråkker i salaten, den er rett og slett drittøff. Godt at noen tør å prøve seg på noe nytt, som jeg ikke synes du har gjort.

Lenke til kommentar

Men poenge er at jeg vil diskutere med GODE HARDCOE designere som kan gi tips.

Så er det noen hardcore designere der ute?

Hehe, du finner nesten ikke bedre "hardcore" designere på denne siden enn Mikka.

 

Så kanskje greit å vite litt før du kommer med utsagn som det. Og dropp holdningen ;)

 

DanielP

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men jeg synes ikke siden din var så utrolig bra.

 

 

Litt for rotete, liksom. :roll:

hehe ikke din side heller :) Je ghar så mye innhold som tutorials osv på sida, og folk kan laste opp nyheter selv, no du helt sikker ikke kan eller har på sida. Så da blir det mye tekst kompis..!

Sidene du har mekket var veldig pene og oversiktelige, det skal sies.

MEN den arrogante holdningen din tror jeg ikke du kommer særlig langt med.

"Min side er bedre enn din" attitude lissom.. Den som sier noe negativt om siden til Mikka tråkker i salaten, den er rett og slett drittøff. Godt at noen tør å prøve seg på noe nytt, som jeg ikke synes du har gjort.

Greit nok at du ikke synes sida mi er bra. Jeg kan jo ikke forvente at alle vil gjøre det!

 

Synes tho ikke du kan bruke at du har mye innhold som "unnskyldning". En god webdesigner lager sider som skal ha mye innhold på en sånn måte at de tar seg godt ut selv med mye innhold.

 

Jeg måtte bare understreke at jeg ikke syntes websiden din var av de beste jeg har sett. PoleCat's demoted.org er mye bedre. Jeg mener den siden han hadde før han tok den ned og la ut "coming back soon...".

 

 

 

Takker PoleCat for komplimenter, forresten! :)

 

 

 

Synes likevel du har et poeng med det at "amatører" ofte får oppdrag som "proffe" heller kunne fått. Noe av grunnen kan vel for eksempel være at proffe ofte tar seg mye bedre betalt enn amatørene. Litt av grunnen kan vel også være tilfeldigheter, og kanskje amatørene kjenner de som skal ha siden osv.

Lenke til kommentar
dette er min hjemme side tamilalliance

Siden innehodler PHP, MYSQL, FLASH - en midium avansert sidem med god grafikk.

 

Men alikevel kjøper idiotiske bedrifter sider fra folk som kun kan html!? Hva kommer det av??

 

Og hva synes dere om denne sida?

Kan flare med god grafikk poste sida si her?

Hm...tror ikke jeg har møtt en sånn arrogant person i mitt liv! Det er ikke rart at du ikke får oppdrag! Skaff deg en ny "attitude" og så kanskje du får deg noen kunder...

 

Og du, hvorfor får jeg en hor-scrollbar i "about me" siden!? Og jeg vet ikke helt om jeg liker at du/dere har bilde av dere overalt...

 

 

BTW: Sidene jeg har lagd kan du se på http://www.rober2.com/?q=portfolio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...