Gå til innhold

Hardcore webdesignere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså.. som andre sier så kommer du nok ikke langt med den holdingen du har vist tendenser til tidligere i tråden her..

 

 

At Firmaer velger såkalte "smådesignere" er høyst antagelig fordi det er den eller de personene de har hørt om,

så lenge du ikke markedsfører deg gjennom medier som TV og Radio eller lignende er sjansen for at akkurat de attraktive klientene ikke har hørt om akkurat deg veldig stor,

 

 

jeg vet ikke om jeg vil kalle meg "Hardcore" men har jobbet med web, trykk og multimedia design i flere år og har hatt store klienter som Ministry of Sound og Global underground,mitt beste markedsføringsverktøy har alltiv vært relasjoner,

man kjenner noen som kjenner noen osv.

 

 

hvis du ønsker å oppnå bedre omsettning med design arbeidet ditt er det nok best og først sikte seg inn på en kundegruppe du vil jobbe mot, så bygger du deg relasjoner innen den kretsen, beste rådet jeg kan gi deg,

 

 

og med designøye så vil jeg si meg enig med mange her i tråden at tamilalliance siden er nok litt vel for kaotisk satt opp til å appelere for en potensiell klient,

men Maxcure siden din er en langt bedre side visuellt sett..

 

 

som det også har blitt nevnt tidligere her i tråden så er mye av en designers arbeid å pakke mye informasjon inn i en så elegant innpakning som mulig og gjøre det hele lettnavigerbart, noe jeg syns du har løst på en grei måte med Maxcure, men ikke med tamilalliance.

 

 

du er en designer med mye talent, men fremdeles ett stikke igjen,

men man blir alldri utlært på kreativitet!

 

 

stå på iallefall ;)

Lenke til kommentar
altså.. som andre sier så kommer du nok ikke langt med den holdingen du har vist tendenser til tidligere i tråden her..

 

 

At Firmaer velger såkalte "smådesignere" er høyst antagelig fordi det er den eller de personene de har hørt om,

så lenge du ikke markedsfører deg gjennom medier som TV og Radio eller lignende er sjansen for at akkurat de attraktive klientene ikke har hørt om akkurat deg veldig stor,

 

 

jeg vet ikke om jeg vil kalle meg "Hardcore" men har jobbet med web, trykk og multimedia design i flere år og har hatt store klienter som Ministry of Sound og Global underground,mitt beste markedsføringsverktøy har alltiv vært relasjoner,

man kjenner noen som kjenner noen osv.

 

 

hvis du ønsker å oppnå bedre omsettning med design arbeidet ditt er det nok best og først sikte seg inn på en kundegruppe du vil jobbe mot, så bygger du deg relasjoner innen den kretsen, beste rådet jeg kan gi deg,

 

 

og med designøye så vil jeg si meg enig med mange her i tråden at tamilalliance siden er nok litt vel for kaotisk satt opp til å appelere for en potensiell klient,

men Maxcure siden din er en langt bedre side visuellt sett..

 

 

som det også har blitt nevnt tidligere her i tråden så er mye av en designers arbeid å pakke mye informasjon inn i en så elegant innpakning som mulig og gjøre det hele lettnavigerbart, noe jeg syns du har løst på en grei måte med Maxcure, men ikke med tamilalliance.

 

 

du er en designer med mye talent, men fremdeles ett stikke igjen,

men man blir alldri utlært på kreativitet!

 

 

stå på iallefall ;)

Hmm... Meget riktig sakt. Takk for tipset kompis!

Lenke til kommentar
fortsatt folk som bruker isdn altså..

Det sa MEG det aller beste! Nei, det ER faktisk ikke alle som har fått seg ADSL, tilsvarende, eller bedre. Snakker om å leve i sin egen verden... Sida di er ikke så bra som du vil ha det til, heller. Hvis jeg skulle finne ut at skriftstørrelsen er for liten, er det noe jeg kan gjøre med det? Hm, nei, skriftstørrelsen din er jo låst.

Lenke til kommentar
fortsatt folk som bruker isdn altså..

Det sa MEG det aller beste! Nei, det ER faktisk ikke alle som har fått seg ADSL, tilsvarende, eller bedre. Snakker om å leve i sin egen verden... Sida di er ikke så bra som du vil ha det til, heller. Hvis jeg skulle finne ut at skriftstørrelsen er for liten, er det noe jeg kan gjøre med det? Hm, nei, skriftstørrelsen din er jo låst.

Hallo? Har du hørt om stylesheet? Nemlig, jeg endrer skrift størrelsen med det.

Lenke til kommentar
[quote name='tjcombo' date='28/10/2003 : 13:34'] Men alikevel kjøper idiotiske bedrifter sider fra folk som kun kan html!? Hva kommer det av??

[/quote]
Mange bedrifter vil ha enkle og saklige sider uten for mye effekter og "flashende" greier.
Har hatt en del oppdrag, hvor jeg har blitt bedt om å dempe bruken av effekter fordi oppdragsgiveren mener siden ikke synes som seriøs.
Heldigvis er det forskjell på oppdragsgiverne, nå skal jeg i gang med et prosjekt der jeg får bestemme selv hvordan siden skal bli.
Lenke til kommentar
Så hvilken oppløsning synes du en side bør ha? 1024*768 eller 800*600?

Synes det kommer litt an på hvem du henvender deg til jeg.. om det kun skal bli en side hvor primert folk med data/it interesse/kunnskaper kommer til så kan du greit kjøre 1024*768.. men det er fortsatt utrolig mange som sitter på 800*600, blandt annet på bedrifter, institusjoner og skoler.. så det synes jeg personlig blir en vurderingssak..

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle finne ut at skriftstørrelsen er for liten, er det noe jeg kan gjøre med det? Hm, nei, skriftstørrelsen din er jo låst.
Hallo? Har du hørt om stylesheet? Nemlig, jeg endrer skrift størrelsen med det.

 

I IE kan jeg gå på Vis > Skriftstørrelse > Størst. Som regel så virker det. Skriften blir leslig. På sida si? Nei.

 

I Opera (som jeg ikke har tilgang på nå), så kan man zoome inn.

 

At du kan endre skriftstørrelsen, er bare helt fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle finne ut at skriftstørrelsen er for liten, er det noe jeg kan gjøre med det? Hm, nei, skriftstørrelsen din er jo låst.
Hallo? Har du hørt om stylesheet? Nemlig, jeg endrer skrift størrelsen med det.

 

I IE kan jeg gå på Vis > Skriftstørrelse > Størst. Som regel så virker det. Skriften blir leslig. På sida si? Nei.

 

I Opera (som jeg ikke har tilgang på nå), så kan man zoome inn.

 

At du kan endre skriftstørrelsen, er bare helt fantastisk :love:

Se på de sidene som jeg har oppgitt... Småe fonter. Lekre sider..

Lenke til kommentar
Så hvilken oppløsning synes du en side bør ha? 1024*768 eller 800*600?

Synes det kommer litt an på hvem du henvender deg til jeg.. om det kun skal ble en side hvor primert folk med data/it interesse/kunnskaper kommer til så kan du greit kjøre 1024*768.. men det er fortsatt utrolig mange som sitter på 800*600, blandt annet på bedrifter, institusjoner og skoler.. så det synes jeg personlig blir en vurderingssak..

JEg hadde gått for 800*600, Når dere klager på at det er fortsatt folk som bruker ISDN så er det faktisk folk som bruker lav oppløsning.. ;)

 

Gå for 800*600

Lenke til kommentar

Toolpack er søren plystre ikke dum asså!

Nå ser jeg ikke det der flash-opplegget siden jeg sitter på skolen, men resten ser bra ut (btw, du bør ha en vanlig tekslink til hovedsiden på splashen, slik at oss uten flash kommer oss videre ;) )

Friske farger, oversiktlig meny, fin og lettlest font.. Stå på :nice:

Lenke til kommentar

Takk kompis, jeg skal fikse på de feilene du nevnte.

 

Dere bør lære dere å gi kommentar slik som Loomy.

 

Jeg har sett på sidene til dere som klager på sidene mine,

helst vil jeg ikke nevne noe om det.

 

Tusen takk igjen Loomy!

 

SK Renhold

 

mp3 side

 

Her har jeg noen nye sider dere kan ta en titt på,

fonten kunne kanskje være litt større på disse sidene?

 

 

my site

Lenke til kommentar
Dere bør lære dere å gi kommentar slik som Loomy.

 

Jeg har sett på sidene til dere som klager på sidene mine,

helst vil jeg ikke nevne noe om det.

hva da, intetsigende positiv kritikk?

 

har lest tråden litt uten å si noe, men det er kanskje på tide å si dette:

 

Det er ingen pisse-konkurranser ute og går her, ingen her som konkurrerer om å ha de beste sidene, og ingen som får noe høyere status her på bekostning av andre selv om de lager en fin side og får aksept for det.

 

Du ber om kommentarer for sidene dine, så i etterkant å trekke inn andres hjemmesiders lavere standard når de kritiserer dine blir for drøyt for meg hvertfall.

 

Hvis du mener du er en veldig kapabel web designer, så vis det ved å få oppdrag og signer web sider rundt omkring, mao ved å få til noe. Du trenger du helt sikkert ikke vår bekreftelse på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...