Gå til innhold

iOS 8 - Veldig treg iPhone 5 etter oppgradering


hwl

Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever at telefonen en veldig treg etter oppgradering til IOS8. Jeg har selv en iPhone 5, 32GB versjon som jeg oppgraderte, men etter dette lagger den voldsomt og er blitt generelt treg. Spesielt når jeg skal ta telefonen når noen ringer og jeg sveiper over, så tar det mye lenger tid før jeg kan svare som mottakeren kan høre.

 

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjenopprettet du fra backup etter at installasjonen var ferdig, eller satte du den opp som en ny telefon? Prøv sistnevnte hvis du gjorde noe annet.

 

Jeg satte opp telefonen som ny etter oppgraderingen, har kun lagt inn exchange igjen, med mail, kontakter og kalender og ingen app'er utover det ennå, likevel er den treg og lite responsiv.

Lenke til kommentar

Det kan virke som din oppgradering til iOS 8 ikke har vært optimal. Prøv å gjenopprette via iTunes og sett opp som ny telefon slik TU/T2 forklarer: Slik gjorde vi en gammel iPhone 4 dobbelt så rask

 

Kan ikke se at dette avviker fra det jeg allerede har gjort, satt opp som ny telefon, lastet inn exchange, pluss lastet ned appene mine på nytt, noe som forløpig ikke er så veldig mange, likevel henger, lagger den og er generelt treg i bruk.

Lenke til kommentar

Har 5S og jeg opplever telefonen raskere. MEN internetten er blitt syyykt treig. Det gjelder 3G, wifi hele pakken. Er det noen andre som opplever dette?

 

Edit: Leste plutselig innlegget over. Da er jeg ikke alene!

 

Jeg har det samme problemet, jeg har iphone 5s wifi er dårlig selv om jeg har 3 signaler og noen ganger så går det ikke surfe. Og klikker ofte med lyd og ting og tang henger sammen ;( de vil at vi skal kjøpe iphone 6

Lenke til kommentar

 

Har 5S og jeg opplever telefonen raskere. MEN internetten er blitt syyykt treig. Det gjelder 3G, wifi hele pakken. Er det noen andre som opplever dette?

 

Edit: Leste plutselig innlegget over. Da er jeg ikke alene!

 

Jeg har det samme problemet, jeg har iphone 5s wifi er dårlig selv om jeg har 3 signaler og noen ganger så går det ikke surfe. Og klikker ofte med lyd og ting og tang henger sammen ;( de vil at vi skal kjøpe iphone 6

 

Leser at den oppdateringen som ble trukket fikset dette problemet. Synd det skapte mange andre. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...