Gå til innhold

– TV-er sitter fremdeles fast på 70-tallet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV-sendinger er i bakevja, men det er ikke verre enn å slutte med de, finnes masse gode alternativ.

 

AtW

 

 

Jupp, klarer meg fint med Netflix-only på PS4'en min jeg. Holder i massevis til litt underholdning i ny og ne. Annen underholdning finner jeg ved å klapre på tastaturet mens jeg surfer på det vide internettet :)

Eller diskuterer med dere :green:

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TV-sendinger er i bakevja, men det er ikke verre enn å slutte med de, finnes masse gode alternativ.

 

AtW

 

Enig!

Selv bruker jeg ikke TV-en til tradisjonelle sendinger lenger. Avbestillte faktisk TV-boksen jeg hadde ved nyttår og har ikke savnet den enda. HDMI fra PCen er alt som trengs for meg! :)

Lenke til kommentar

Det eneste positive med en diger tv-skjerm er nettopp at flere kan se på den sammen. Og være sosial naturligvis. Men regner med at nettbrett og mobiltelefongenerasjonen som har vokst opp heller ønske å se på sin egen skjerm sammenlignet og sosialisere med å snakke om hva hun eller han nettopp ser på. Og seerne som er sammen behøver ikke å se på samme program.

Lenke til kommentar

Det eneste positive med en diger tv-skjerm er nettopp at flere kan se på den sammen. Og være sosial naturligvis. Men regner med at nettbrett og mobiltelefongenerasjonen som har vokst opp heller ønske å se på sin egen skjerm sammenlignet og sosialisere med å snakke om hva hun eller han nettopp ser på. Og seerne som er sammen behøver ikke å se på samme program.

 

Man trenger ikke å se på en eneste TV-sending selv om man ser på en stor TV-skjerm sammen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...