Gå til innhold

INTERVJU: The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan si meg hva som er bra med The Witcher.

 

Kommet meg cirka 2 timer inn i begge spillene men klarer ikke fortsette.

Skulle gjerne visst hva som gjør de så populær, og blir kampsystemet i The Witcher 1 noe bedre etter tid ?

 

Haha, de første timene er de klart dårligste i begge spillene. I spill som faktisk varer mer enn 5-8 timer, må man som regel strebe deg litt gjennom de første få timene. Husker godt hvor treg starten i 2ern var første gang, men husker også hvor mye jeg digga spillet til slutt. Gi det en ordentlig sjanse, liker du sånne spill vil du helt sikkert like det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hva som er bra med The Witcher.

 

Kommet meg cirka 2 timer inn i begge spillene men klarer ikke fortsette.

Skulle gjerne visst hva som gjør de så populær, og blir kampsystemet i The Witcher 1 noe bedre etter tid ?

 

Bedre og bedre. Du vil vel bli mere vandt til det og blir deretter bedre, men systemet i seg selv forblir det samme.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

 

Noen som kan si meg hva som er bra med The Witcher.

 

Kommet meg cirka 2 timer inn i begge spillene men klarer ikke fortsette.

Skulle gjerne visst hva som gjør de så populær, og blir kampsystemet i The Witcher 1 noe bedre etter tid ?

 

Haha, de første timene er de klart dårligste i begge spillene. I spill som faktisk varer mer enn 5-8 timer, må man som regel strebe deg litt gjennom de første få timene. Husker godt hvor treg starten i 2ern var første gang, men husker også hvor mye jeg digga spillet til slutt. Gi det en ordentlig sjanse, liker du sånne spill vil du helt sikkert like det!

 

 

 

 

Noen som kan si meg hva som er bra med The Witcher.

 

Kommet meg cirka 2 timer inn i begge spillene men klarer ikke fortsette.

Skulle gjerne visst hva som gjør de så populær, og blir kampsystemet i The Witcher 1 noe bedre etter tid ?

 

Bedre og bedre. Du vil vel bli mere vandt til det og blir deretter bedre, men systemet i seg selv forblir det samme.

 

Ok, takk, jeg elsker art stylen, og musikken, så det er ikke så vanskelig og prøve på nytt,

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Gleder meg stort til dette. Skal spilles på konsoll selvfølgelig.

Kvifor er det sjølvsagt?

Hvorfor ikke? Jeg spiller ikke på PC. :)

Hvorfor ikke hadde jo vært at PC-versjonen er bedre, men om du ikke spiller på PC så er det jo forsåvidt selvfølgelig at du skal spille det på konsoll...

 

AtW

Noen som har sagt at pc versjonen blir bedre?

Ja, CD Projekt RED har sagt det selv. De kritiserte til og med utviklere som Ubisoft pga av Far Cry 4 blir likt på alle platformer, altså de utnytter ikke kraften som ligger i en PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Gleder meg stort til dette. Skal spilles på konsoll selvfølgelig.

Kvifor er det sjølvsagt?

Hvorfor ikke? Jeg spiller ikke på PC. :)

Hvorfor ikke hadde jo vært at PC-versjonen er bedre, men om du ikke spiller på PC så er det jo forsåvidt selvfølgelig at du skal spille det på konsoll...

 

AtW

Noen som har sagt at pc versjonen blir bedre?

Ja, CD Projekt RED har sagt det selv. De kritiserte til og med utviklere som Ubisoft pga av Far Cry 4 blir likt på alle platformer, altså de utnytter ikke kraften som ligger i en PC.

 

 

Ja, sånn i tillegg til at det generelt er tilfellet for 99% av spill, selv de som er dårlig optimalisert er fortsatt stort sett bedre på PC, bare ikke så mye bedre de kunne ha vært.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...