Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for eksen


Anbefalte innlegg

Min eks er utro mot dama med meg. Greia er at vi fant tilbake til hverandre og holdt på en stund tidligere i år, men så ble det tilfeldigvis slik at jeg dret meg ut og det dabbet av ,og jeg fant en ny, noe han tolket som at alt håp var ute. Så han gjorde det samme, fant en ny. Så fant han ut en stund senere hva som egentlig var greia med meg og "den nye" og så tydeligvis håp igjen, og vi tok opp kontakten betydelig.. på helt vennskapelig basis, men at det alltid har lagt noe i luften også når vi kun har vært venner, er ganske tydelig. Da hadde han vel vært sammen med hun nye ca i et par måneder..

Han åpnet seg og fortalte at det kun var et tidsspørsmål når det ble slutt. At han kun holdt igjen fordi hun er 2 mnd på vei med hans unge.... (ikke planlagt). Og etterhvert ble det da slik at vi hadde sex. Som vi fortsatt har ofte, så han er jo da faktisk utro mot dama, noe som overrasker meg for han er egentlig absolutt ikke typen til det. Og jeg vet det er mer enn bare sex for han, han er oppriktig glad i meg og vi gjør andre ting også. Han flørter med meg åpenlyst foran kompisene osv også, så de har vel skjønt greia..

Men jeg er virkelig glad i den gutten og jeg vil ikke være "elskerinnen" hans, eller den jenta som får ha han når ikke dama vet det, som på en måte er "nummer to". Å bare kutte han ut kan jeg ikke, for jeg vil ikke fjerne han fra livet mitt. Men jeg liker ikke at han ikke klarer å dumpe dama heller. Burde jeg på en eller annen måte informere henne om hva som foregår? Hvordan kan jeg "fikse opp i " situasjonen og få han til å skjønne han må ta et valg?



Anonymous poster hash: 1fae9...a10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet det høres naivt ut, og at dette ikke er noe populært akkurat, men jeg tror faktisk ikke han ville ha klart å være utro mot meg. Jeg tror faktisk at det vi har er såpass solid at han ikke ville gjort det mot meg. Det forholdet med hun han har nå er noe helt annet, og ble egentlig inngått på helt feil premisser. Hadde det ikke vært for det uhellet som skjedde, som hun absolutt vil beholde, så hadde ikke de hatt mer med hverandre å gjøre fra hans side..



Anonymous poster hash: 1fae9...a10
Lenke til kommentar

 

Hvor lenge var dere sammen før dere slo opp første gang? Hvor lenge har har han vært utro mot henne? Hvor gamle er dere?

 

Høres ut som han ikke er til å stole på, eller så hadde vel han gjort det slutt med henne hvis det er deg han vil være med...

 

Var sammen i halvannet år den gangen. Han har vært utro mot henne i ca en måned nå, er 22 år begge.

 

Ja, du har selvfølgelig et poeng. Men har med i betraktningen at hun faktisk er gravid med hans unge, og ettersom hun ble forlatt i forrige svangerskap som også ble etterfulgt av et helvete uten like så føler han seg ansvarlig overfor henne. Det er jo helt feil å bli om han vet det ikke vil vare, da kan han like godt stikke nå og si han likevel vil støtte henne, men ikke som kjæresten hennes. Jeg vet ikke, hele situasjonen er dum. Men den har alt oppstått og noe må jo endres, spm er jo hva han velger og hvordan det skal fungere om han velger meg. Ikke minst hvordan han skal få til å ta et valg i det hele tatt - jeg vil ikke ha det slik over tid

 

 

Anonymous poster hash: 1fae9...a10

 

 

Er du sikker på det? Høres ut som en dårligere unnskyldning.. så hva er planen hans? Gifte seg med kjerrringa og så ha deg på sidelinjen?

 

Gifte seg med hun har han ikke planer om. Han sier selv det er et tidsspørsmål når det blir slutt, men jeg ser jo at han ikke klarer å få ut fingeren heller.. Så planen vet jeg ærlig talt ikke, men jeg kan se av hele han at han oppriktig er glad i meg og nyter å være med meg, så dette er ikke noe sexbasert opplegg han har for å få spenning i hverdagen i hvert fall.

 

 

Anonymous poster hash: 1fae9...a10

 

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Så hun fant ut hun var gravid når dere begynte å ha sex igjen? Og han har holdt det gående med henne og deg i en måned?

 

Jeg syntes han høres ut som en løgner og ikke en som er til å stole på. Hvis hun allerede har vært i en veldig lignende situasjon hvor hun ble gravid, forlatt og har ett barn å ta seg av, og det var ett vanskelig brudd for henne, er det da omsorg og ansvar for henne å la henne oppleve det samme enda en gang?! Det er jo ikke støtte å lyve, såre og være utro.

Lenke til kommentar

Er jo bare å si at du gidder ikke dette, og at han får enten gjøre det slutt med hun dama eller så får dere kutte kontakt. Det er ikke han som er utro, det er dere begge to. Du vet jo hva som foregår, du er akkurat like skyldig.

 

Vær litt bedre enn som så og si fra hvordan du vil ha det. Så får han velge. Og valget hans viser jo lett hvor seriøst han tar dette med deg.

 

Han har godt mulig røten samvittighet ovenfor henne, og tror hun blir å knuses osv osv hvis han forteller at det er over. Men han behøver jo ikke si at han har vært utro, han kan jo bare gjøre det slutt. Det er uansett bedre for henne enn at det drar ut og drar ut og han kaster bort tiden hennes.

Det suger maksimalt antall ræv, men shitty choices lead to shitty things, og dette er bare en elv med drit dere må vasse gjennom.

Lenke til kommentar

Du aner ikke hvem det er, hvordan situasjonen er, eller hvordan de involverte har det. Fordommene, projiseringen og kritikken din kan du lett holde for seg selv.

 

Håper draugen tar deg.

Siter meg neste gang, slik at jeg kan opplyse deg raskere ;)

 

Jeg trenger for f ikke å vite hvordan "situasjonen" er, eller de "involverte" har det.

Hun knuller eksen som allerede er i ett annet forhold. Hun (som er nogenlunde like ille) som eksen sin, er også MED på å bedra eksen's kjæreste. GET IT ?

 

Sånn alt i alt, så FORTJENER de hverandre. Altså TS og eksen hennes. De fortjener hverandre så inderlig.

MEN, det å grise til bak ryggen på den stakkars jenta, det sier MER enn nok om dem BEGGE.

 

Du føler deg truffet? Synd trist leit ;)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Jeg bare sier bare at det er drøyt å dømme folk ut fra ca null info. Jeg er enig, jeg syntes det er helt på trynet å gjøre. Men jeg dømmer dem ikke nord og ned av den grunn. Folk er folk, alle gjør teite ting. Du har garantert gjort mye jeg ser på som idiotisk og dårlig gjort, og vice versa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Jeg bare sier bare at det er drøyt å dømme folk ut fra ca null info. Jeg er enig, jeg syntes det er helt på trynet å gjøre. Men jeg dømmer dem ikke nord og ned av den grunn. Folk er folk, alle gjør teite ting. Du har garantert gjort mye jeg ser på som idiotisk og dårlig gjort, og vice versa.

utroskap er ikke "ca null info"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Jeg bare sier bare at det er drøyt å dømme folk ut fra ca null info. Jeg er enig, jeg syntes det er helt på trynet å gjøre. Men jeg dømmer dem ikke nord og ned av den grunn. Folk er folk, alle gjør teite ting. Du har garantert gjort mye jeg ser på som idiotisk og dårlig gjort, og vice versa.

Dømme?

Jeg syntes jeg var veldig snill med kommentaren min. Hadde jeg skrevet det første som dukket opp i hodet på meg, så hadde jeg sikkert hatt problemer med å logge inn i forumet her igjen. (det hadde heller ikke vært den første gangen).

 

Jeg var veldig snill. Ikke at det hjelper noe, for det TS tydeligvis trenger er en ordentlig *wake up call*. Hun nærmest talt BER om å bli skjelt ut. Og det trengs i bøttesvis.

 

Ikke bare det, men TS fremstiller det hele som at "hun" har dette problemet, og at det er en "problemstilling" samt nesten "synd" på henne. Hun (and I quote) sier at "jeg vil ikke være "elskerinnen" hans, eller den jenta som får ha han når ikke dama vet det, som på en måte er "nummer to". Å bare kutte han ut kan jeg ikke, for jeg vil ikke fjerne han fra livet mitt. Men jeg liker ikke at han ikke klarer å dumpe dama heller."

 

Oh RLY ? Stakkars deg da. Du må ha det tøft.

Hun mestrer også med å avslutte det hele med å spørre om hun burde informere dama til eksen om at hun knuller kjæresten hans. For kanskje det hadde løst TS sin problemstilling.

 

Virkelig ?

Problemstillinga her er at hun KNULLER en som er i ett forhold. Og det er IKKE greit.

 

Meeen som sagt.. de er jo begge to av samme kaliber (TS og eksen), og jeg håper virkelig at eksen forteller DAMA om griseriet, slik at hun kan komme seg videre med livet sitt, og han sammen med TS kan leve lykkelig i sine (mest sannsynlig ;) ) begrensede dager :)

 

 

#realitycheck #dooh #hvaf*enliksom

 

 

 

Glemte forresten å minne på om at (ikke bare er det totalt moralsk forkastelig) men DAMA hans bærer i samme slengen på hans barn!

DET ER FLOTT DET!

 

Fyf**n TS... rett og slett AVSKYELIG.

Endret av Lady_A
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så hun fant ut hun var gravid når dere begynte å ha sex igjen? Og han har holdt det gående med henne og deg i en måned?

 

Jeg syntes han høres ut som en løgner og ikke en som er til å stole på. Hvis hun allerede har vært i en veldig lignende situasjon hvor hun ble gravid, forlatt og har ett barn å ta seg av, og det var ett vanskelig brudd for henne, er det da omsorg og ansvar for henne å la henne oppleve det samme enda en gang?! Det er jo ikke støtte å lyve, såre og være utro.

 

Ikke helt slik: de fant ut av den graviditeten halvannen måned før han begynte med meg. Han har såvidt kontakt med hun etter han begynte med meg og de møtes omtrent ikke.

 

Er helt enig med deg i ditt andre avsnitt - jeg tenker nøyaktig det samme selv. er det omsorg og sympati han vil vise henne, så gjør han det motsatte ved å gå bak ryggen. Hadde jo vært mye bedre å være ærlig å si de ikke kan være sammen, men at han støtter henne for det. Virker som han tenker at "det hun ikke vet, har ikke skjedd". Men en dag vil det vel komme for en dag, når så og si alle kompisene hans har gjennomskuet det allerede ?

 

Anonymous poster hash: 1fae9...a10

Lenke til kommentar

 

blablabla

 

 

Og der var du igjen, ja. Mye sinne inni deg etter alle utroskapene du har opplevd gjennom ditt unge liv?

 

Anonymous poster hash: 1fae9...a10

 

...

 

"Og der var du igjen, ja".

 

Kjenner jeg deg eller ? Anonym ? Du som er så opptatt med å skjule hvem du er her.

Bwahhaha, og hva har det jeg har gått igjennom i mitt liv før med det at du sprer bena dine opp å gjøre ? for jeg antar at det er TS som skriver :) ?

 

Jeg kan ihvertfall fortelle deg hva jeg IKKE har gjort. Og det er å spre bena til en jeg vet er i ett forhold. Med ei dame som venter barnet hans. Det har jeg ikke, og kommer heller aldri til å gjøre ;)

 

 

Sååå.. hva er det som sies om det med karma igjen ? Ah, stemmer det. Karma's a bitch. Lykke til ;)

Endret av Lady_A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...