Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere vet hvilke spillere jeg har og hvordan jeg vil spille men også hvordan jeg MÅ spille.

Har 31 K. hvordan bør jeg forvalte de? Kjøpe én enkeltspiller eller flere litt dårligere? I så fall hvem?

Skrevet

Dere vet hvilke spillere jeg har og hvordan jeg vil spille men også hvordan jeg MÅ spille.

Har 31 K. hvordan bør jeg forvalte de? Kjøpe én enkeltspiller eller flere litt dårligere? I så fall hvem?

Sanchez?
Skrevet (endret)

Noen som gidder å kjøpe Gimenez IF for 80K. Jeg gir 15K til den personen som kjøper Gimenez kortet jeg la ut for 80K. laveste går for 80K, er på PSN. Trenger hurtige coins. Send meg melding hvis du gidder.

Klubben min heter BEAST TEAM

Endret av Neymar10
Skrevet

Sanchez?

Alexis?

Skrevet (endret)

Nytt lag, og det har blitt noen etter hvert :p litt mangel på defensive fibre på midten, og det spørs om det hjelper så mye at samtlige har fått maks boost på defending.

92f01437ada33adce55f741875caa41f.png

Edit: det er to Sanchez i BPL. Alexis og Carlos. Jeg vet hvem jeg ville gjettet på ;)

Endret av oscrue10
Skrevet (endret)

Noen som joiner å price locke en greit billig inform?

Kankje lurt å ta en IF som har stor sjangse til å bli upgrada. Hvilke IF spillere tror dere blir upgrada?

Endret av HArild
Skrevet

Bekreftet; umulig å vinne 1.-divisjon. Selvmål av keeper, forsvar, lede 2-0, tape 2-3... dette spillet er rigget mot meg på alle måter.

Spiller 3-4-1-2 med Remy og Sturridge som spisspar. Fikk Sturridge for 12 K. var det en god eller dårlig deal? Anyway; scorer du ikke er det nok en dårlig deal uansett.

Skrevet (endret)

Lacazette sikkert.

Litt i dyreste laget. Ser det er noen som prøver å price locke 81 cardet hans på 500k :p

I og med at Oscar er i pakker nå kan det vell være en ide?

Endret av HArild
Skrevet

Fornøyd med laget nå. Solgte Ronaldo, testa han ikke engang, og kjøpte inn Robben, Kroos og Neuer + IF Benatia!

Lagt om formasjon til 451(2) og det når jeg spiller føles det som at det er Bayern jeg spiller med. Digg!

Skrevet

Igjen: 12 K for Sturridge; ble det for mye?

Btw; har MANGE raske vinger og spissene mine er Remy, Balotelli, og Sturridge.

Hvilken formasjon vil gagne det mest?

Skrevet (endret)

Noen som joiner å price locke en greit billig inform?

IF Sgrigna er mulig. Han er sølv, koster 10-16k (er 10 igjen). Kan lett få han til 30k, selvom statsa han er elendig. Jeg er på XBOX-

Endret av Giroud17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...