Gå til innhold

Har de funnet hackeren bak helgens nakenskandale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Og når man har bilder som det her på hjemmesiden sin så tviler jeg på at de bryr seg om nakenbilder på nett..

http://i.imgur.com/DQ2Axhg.png

 

NSFW-ish

Eh.. så fordi man har et sexy, dog veldig tildekt bilde på nett så bryr man seg ikke om at nakne privatbilder legges ut?

Ja jeg tenkte på det etter at jeg posta det.. sorry for at det hørtes teit ut.

For ikke å snakke om at det der er en fanside som Jennifer selv ikke har noen ting med å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar

LOL FBI? Legger man ut bilder på apple sin server så er det bare å regne med att masse folk har tilgang. Kan jo begynne soeke bland de 1.5millioner folk som har access til prism for å sjekke at det ikke er dem som logget in och lastet ned bildene.

 

Men hvorfor sloese på politiets resurser? Tenker meg alle disse b-kjendisene bare er glade for litt gratis marketing. Bruk heller resursene på å fange banksters og korrupte politikere. Hvor mange banksters sitter i fengsel siden 2008? Er det 0? Muligens 1?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en følelse av at dette skjer ofte, og kan det ikke være en god idè å slutte å legge ut bilder av seg selv på skylagring ect?

Er jo rimlig åpenbart at ingenting på nettet er 100% sikkert, og man utsetter seg selv for risiko om man vil lagre bildene på icloud.

 

Selv har jeg for lengst slettet alle bildene av ballene mine fra dropbox :p (sarcasm*)

Lenke til kommentar

Er jo egentlig ikke så vanskelig? En scriptkid som har utnyttet iClouds svakhet. Så vidt jeg har skjønt så trenger du bare å vite epost adressen til personen, noe du finner på twitter og div. hjemmesider? [email protected], [email protected], [email protected] bare for å nevne noen eksempler man kunne ha prøvd.

 

 

Så klart skal man jo ikke gå rundt å stjele bilder, men jeg ville skyldt på apple :D

 

Hehe, hvis du virkelig tror at man kan gå inn på en apple-konto kun med en mailadresse så tror jeg du bør google etter en ny ting som man ofte bruker som heter "passord".

 

Har en følelse av at dette skjer ofte, og kan det ikke være en god idè å slutte å legge ut bilder av seg selv på skylagring ect?

Er jo rimlig åpenbart at ingenting på nettet er 100% sikkert, og man utsetter seg selv for risiko om man vil lagre bildene på icloud.

 

Ingenting er 100 % sikkert. Men når man har sikkert nok passord og f.eks. 2-stegs autentifikasjon for å skifte passord så er sjansen så enormt liten at jeg velger å stole på det. Kjendiser burde fått obligatorisk opplæring i hvordan man sikrer seg på nett.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...