Gå til innhold

Post din Intel-OC her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er vi på voksenlan og tester litt hardcore luftkjøling.

2x sunon 12cm 355cm3/h vifter på TRUE kjølern.

Det funker....

post-42959-1254447597_thumb.jpg

Hiver på fasekjølern i morgen... Gigabytekortet liker quad ser det ut som..

Endret av Nassuz
  • 3 uker senere...
Skrevet

Dette er en C0 som har kjørt 1,49v i over et år nå (LUFT-KJØLING).. Synes faktisk den begynner bli bedre på klokking nå!! Gjorde bare en kjapp test, men skal se om jeg får kjørt den til det smeller imorn når dama er på jobb ;-)

Men som sakt, det er en C0 så ikke klag på at den trenger litt volt;-p

Om ingen melder interesse for å kjøpe hele systemet, så skal jeg klokke det til det ikke virker mer. Har nytt oppsett så dette er klart for utbytting.

post-169666-1255912520_thumb.png

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

4GHz på min i7 920 med Hyperthreading av. Klarer ikke få det stabilt nok med HT på med mindre jeg guffer på en haug volt på vcore. Her kjører jeg 1,2935 på vcore ca, og 1.3 på uncore/dram volt. Tips/innspill?

Er 2x3gb corsair 1333mhz brikker på et P6T SE-kort.

Endret av Piranha
Skrevet (endret)

Uncore SKAL MINST være 2x ram klokk :)

Så da må du passe at de står i forhold til hverandre

Endret av TMWH
Skrevet

Dette er hva jeg har klart å prestere, er første prosessor jeg noen gang har overklokka og har strevd lenge med å nå en stabil 4ghz, men klarer ikke så står fast på 3.8. Kanskje det er hovedkortet som stopper meg? Ikke vet jeg, men er ganske fornøyd med 3.8 innntil videre :)

Skrevet

Har en i7 920 D0 som jeg har overklokka til 4GHz med Vcore 1,295volt. Alt unntatt BLK og vcore står på auto i BIOS. 70C med Noctua NH-U12P og Prime 95, 100% stabilt.

Skrevet

Alt hos meg unntatt BLCK og Vcore står på auto, men TurboV som fulgte med HK sier: BLCK Frequency 200, CPU Voltage 1,29375Volt, DRAM Bus voltage 1,56, QPI/DRAM Core volt 1,37500, noe som bør endre? Kjører på 4Ghz 100% stabilt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...