Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

intel p4 prescott 3,4-som var max klokka til 4,1-,som døde etter et (for brett blad)forsjøk på å fjerne heatspreader..vi bøyer oss med hodet tvunget ned av sorg denne kvelden,som en trofast følgesvenn som har vandret henn...inn til sinne evige mhz......r.i.p. :cry:

Endret av gillard
Lenke til kommentar
R.I.P

Kjenner igjen den guffne følelsen når det går opp for en hva man nettopp har gjort..

 

Du kuttet en transitor på pcb eller? Med barberblad?

 

mvh r.-

5504198[/snapback]

jeg brukte skalpell,men bladet var ikke beregnet for denslags jobb...tok av hs-en av en amd...gikk greit,helt til vi skulle putte den på plass..bena hadde fått seg en kraftig "sving"...ikke likke lett å rette når alle bena skal passe i"seks" retninger..neste prosjekt er....,dobeltkjerna,....av med hs..prata om fasekjøling.. :dribble: det hadde vært helt konge..intel-en min var ett kjært.... :cry: .... ikke lett å skrive om det...savner min gamle(års) :cool: intel..de nye bitene er på vei.. :w00t::w00t: hadde det været så vel..etter noen minutter kom det kobber fre cpu-en...hm... :hmm: ...dette kan ikke være riktig,skrapa av det "grønne" belegge.ønsker all intel fans lykke til,hs-en sitter festet med noe som ligner loddetinn. :D det er med sorg jeg sier farvell til dere alle... :cry: men livet må gå videre

 

om du ikke har vannkjøling, vil jeg etter erfaring si som følger,ikke ta av hs. om du ikke er garanteret at kjølinga di passer!

 

skal nå gå over til lanparty\crossfire\amd\170 optron.sorry intel!! :cry: ....,

men amd knuser min intel ivertfall...cpu-en fikksa ikke 1800 kortet mitt..om jeg ikke tar feil,trengs en 3.9 for å kunne kjøre det gpu-en krever....dette prosjekte kostet meg rundt 8000kr.ikke noe bilig morro..,men skulle over til amd uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

"Reprise" fra SuperPi tråden.... og anbefaling av billig "klokke-CPU"..

Intel P4 506 LGA775 - Asus P5GDC-Pro - 2x256 Twinmos dual DDR400@DDR400

FSB fra 133 -> 200 = 2.66Ghz -> 4.01Ghz - *Default* VCore:

post-40756-1140623820_thumb.jpg

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...