Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar til dere begge :) da må det bli ref 980 da :( synd å måtte bruke så mye peng på noe jeg egentlig ikke trenger, men er helt nødvendig at den lufta forsvinner ut :( helt vanvittig forskjell det utgjør i et Lian-Li TU200!

Tja, du kan jo kjøpe den Christian_BT linka; https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/825431

 

Samme type kjøler som referansen, men om den er like bra vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

 

 

Takk for svar til dere begge :) da må det bli ref 980 da :( synd å måtte bruke så mye peng på noe jeg egentlig ikke trenger, men er helt nødvendig at den lufta forsvinner ut :( helt vanvittig forskjell det utgjør i et Lian-Li TU200!

Tja, du kan jo kjøpe den Christian_BT linka; https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/825431

 

Samme type kjøler som referansen, men om den er like bra vet jeg ikke.

tenkte tanken Apox, men jeg må nesten undersøke litt når det gjelder den kjøleren ja. Vet ingenting om den jeg heller.
Lenke til kommentar

Hmm

 

Mitt kort har coil whine ved idle. Under load blir denne overskygget av en enda høyere "buzzing". Aner ikke hva denne lyden er fornoe, men det er ikke viftene, de står stille.

 

Når jeg kjører kortet under ekstra load og viftene må trå til, er det veldig hipp som happ av hvilke av de to viftene som slår seg på. Ofte surrer de rundt noen runder før de stopper, og repeterer dette. Noen ganger kjører kun den ene vifta, og da gjerene på ganske høy styrke (som lager noe inni helvetes til lyd).

 

Er ganske sjeldent jeg har observert at begge viftene slår seg på samtidig.

 

Så er det meningen at MSI 970 skal oppføre seg slik som dette? :p Her frister det dessverre å returnere kortet for å prøve på en Strix istedet.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et Evga gtx 980 SC, det var det siste kortet butikken hadde, eg bestilte 2 og venter på neste kort. Det var originalt oppført at det skulle komme på lager 28.sept, men ble forskjøvet til 2.oktober og nå plutselig 15.oktober.

 

Hvorfor er ikke disse kortene å oppdrive lenger? Ville dere bare kjøpt en normal versjon og synkronisert hastigheten på kortene i stedet?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et Evga gtx 980 SC, det var det siste kortet butikken hadde, eg bestilte 2 og venter på neste kort. Det var originalt oppført at det skulle komme på lager 28.sept, men ble forskjøvet til 2.oktober og nå plutselig 15.oktober.

 

Hvorfor er ikke disse kortene å oppdrive lenger? Ville dere bare kjøpt en normal versjon og synkronisert hastigheten på kortene i stedet?

sikkert solgt ut ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et Evga gtx 980 SC, det var det siste kortet butikken hadde, eg bestilte 2 og venter på neste kort. Det var originalt oppført at det skulle komme på lager 28.sept, men ble forskjøvet til 2.oktober og nå plutselig 15.oktober.

 

Hvorfor er ikke disse kortene å oppdrive lenger? Ville dere bare kjøpt en normal versjon og synkronisert hastigheten på kortene i stedet?

Trodde du var såpass rutinert at du visste at nylanseringer av skjermkort, så blir det alltid mye utsolgt.
Lenke til kommentar

Åjaaa.. Venter fortsatt på at MSI's 970 skal komme på lager.. Må bare få sagt, denne gangen virker det som at nVidia har gjort det helt rektig! Og det passer meg utmerket nå som tida er helt inne for meg for å oppgradere også :)

 

GTX 970 yter jo som ett top end kort idag, akkurat som GTX 580, 780 gjorde når de var nye i sin tidsalder, mens 980 blir for spesielt interesserte og ikke minst så er prisen meget overkommelig også.. husker jeg betalte mye mer før for "toppmodellene" som 8800GTX, GTX 295 osv som gjerne lå på 4500-5000 på den tiden :)

 

Så må si jeg er veldig fornøyd med den situasjonen som er pr. idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...