Gå til innhold

– Apples smartklokke kommer 9. september


Anbefalte innlegg

 

 

Så langt har smartklokkene vi har sett vært heller kjedelige greier. Kan ikke se for meg hvordan Apple skal klare å gjøre dette til noe man faktisk har lyst til å kjøpe, og vil ha nytte av å bruke. Kanskje de bare har laget en utrolig flott designet digital klokke. Tja, det ville kanskje være noe å ha på armen...

 

Det er jo akkurat dette Apple er kjent for å gjøre; Komme sent med et produkt som viser seg å bli mer populært enn hva som finnes fra før.

 

Forøvrig synd at jeg hater å gå med klokke

 

Hva mener du med at det er "akkurat dette Apple er kjent for"? Synes du de var sent ute når de presenterte iPhone, eller iPad, eller Apple Tv???

 

 

De kom sent med mobiletelefonen, gjorde de ikke? AppleTV var heller ikke først i sin klasse.

 

iPad var ikke en eksisterende produktkategori, så der var de førstemann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler ikke om å være først, det handler om å ta verden eeeett lite steg videre med det man gjør.

 

Om konseptbildet stemmer blir Samsung sin buede klokke utrolig stilig, det er bare synd jeg ikke stoler på Samsung å slippe en klokke som er Android tro, men heller slipper en fullstendig lukket klokke pakket med så-som-så bloatware få kommer til å bruke etter én uke.

Lenke til kommentar

Eg synst produsentane heller bør ta seg god tid til å utvikle eit brukbart produkt enn å selje noko drit som ingen har nytte av. Teknologien er vel ikkje god nok endå til at det kan ha blitt produsert nokon skikkeleg gode smartklokker. Ja eg er spent på korleis Apples variant blir og korleis dei har løyst denne utfordringa, men eg trur det eigentleg blir ein slags treningsklokke som fungerer saman med iPhone.

Lenke til kommentar

Eg synst produsentane heller bør ta seg god tid til å utvikle eit brukbart produkt enn å selje noko drit som ingen har nytte av. Teknologien er vel ikkje god nok endå til at det kan ha blitt produsert nokon skikkeleg gode smartklokker. Ja eg er spent på korleis Apples variant blir og korleis dei har løyst denne utfordringa, men eg trur det eigentleg blir ein slags treningsklokke som fungerer saman med iPhone.

 

Tror du de som har kjøpt smartklokker så langt ikke har noen nytte av det? De er bare for dumme til forstå egne ønsker og behov?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Eg synst produsentane heller bør ta seg god tid til å utvikle eit brukbart produkt enn å selje noko drit som ingen har nytte av. Teknologien er vel ikkje god nok endå til at det kan ha blitt produsert nokon skikkeleg gode smartklokker. Ja eg er spent på korleis Apples variant blir og korleis dei har løyst denne utfordringa, men eg trur det eigentleg blir ein slags treningsklokke som fungerer saman med iPhone.

 

Tror du de som har kjøpt smartklokker så langt ikke har noen nytte av det? De er bare for dumme til forstå egne ønsker og behov?

 

AtW

 

Tja, eg er ein av dei "dumme" som har kjøpt fleire unyttige ting før, men eg veit at ein nytte i "unyttige ting" er at det gjev litt kortvarig lykkerus etter at eg har kjøpt noko nytt og spennande. Vi som er interessert i elektronikk kjøper ofte nye ting litt fordi det er spennande å prøve nye ting.

 

Og produsentane veit å utnytte slike som oss ved å komme med fleire nye spennande, og kanskje unyttige ting.

Endret av PosteMonopolet
Lenke til kommentar

 

Eg synst produsentane heller bør ta seg god tid til å utvikle eit brukbart produkt enn å selje noko drit som ingen har nytte av. Teknologien er vel ikkje god nok endå til at det kan ha blitt produsert nokon skikkeleg gode smartklokker. Ja eg er spent på korleis Apples variant blir og korleis dei har løyst denne utfordringa, men eg trur det eigentleg blir ein slags treningsklokke som fungerer saman med iPhone.

 

Tror du de som har kjøpt smartklokker så langt ikke har noen nytte av det? De er bare for dumme til forstå egne ønsker og behov?

 

AtW

 

 

hvor mange kjøper ikke en eller annen ny gadget fordi den virker kul og nyttig, bare for å finne ut etter en kort stund at man enten blir lei av den eller ikke har bruk for den?

Lenke til kommentar

Veldig mange kjøper feks en dyr mobiltelefon med mange funksjoner de ikke behøver i det hele tatt bare fordi den er populær og har et navn "alle" har hørt om, når de kunne fått med en langt billigere mobil som er like bra til deres bruk.

 

De aller fleste gjelder vel dette for.

 

Selv bruker jeg klokken til å kontrollere musikk og timeren, men ikke spesielt mer. Men jeg liker designet, og de funksjoner jeg bruker funker bra.

 

Trenger jeg den? Såklart ikke. Men absolutt ikke unyttig likevel.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...