Gå til innhold

Arsenal vs Besiktas


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1-0 pause. Ekstremt heldige som leder. Ozil har vært totalt borte og fortsetter sin ræva form. Bør byttes ut. Chamberlain har vært helt på trynet. Mister ball igjen og igjen. Det samme har Alexis vært. Ikke i stand til å holde på ballen overhodet. Funker ikke som alenespiss i den formasjonen vi spiller. Kritisk om han skal spille der frem til etter jul.

 

Wilshere har vært vår beste og den eneste som ser interessert ut.

Lenke til kommentar

 

Alexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! 1-0. Sykt ufortjent

Selvfølgelig ikke ufortjent. Besiktas har jo ikke kommet til en eneste sjangse ennå..

 

 

Snytt for 1-2 straffer, sett farligere ut enn oss på gjennomspill. Burde nok også vunnet kampen i Tyrkia. De hadde store sjanser nok til det. Så alt i alt er det ikke særlig fortjent at vi leder.

Lenke til kommentar

 

 

Alexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! 1-0. Sykt ufortjent

Selvfølgelig ikke ufortjent. Besiktas har jo ikke kommet til en eneste sjangse ennå..

 

 

Snytt for 1-2 straffer, sett farligere ut enn oss på gjennomspill. Burde nok også vunnet kampen i Tyrkia. De hadde store sjanser nok til det. Så alt i alt er det ikke særlig fortjent at vi leder.

 

Kampen i Tyrkia har jo ingenting med denne kampen og gjøre. De har ikke blitt snytt for noen straffer. Var jo ikke kontakt i noen av tilfellene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Alexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! 1-0. Sykt ufortjent

Selvfølgelig ikke ufortjent. Besiktas har jo ikke kommet til en eneste sjangse ennå..

 

 

Snytt for 1-2 straffer, sett farligere ut enn oss på gjennomspill. Burde nok også vunnet kampen i Tyrkia. De hadde store sjanser nok til det. Så alt i alt er det ikke særlig fortjent at vi leder.

 

Kampen i Tyrkia har jo ingenting med denne kampen og gjøre. De har ikke blitt snytt for noen straffer. Var jo ikke kontakt i noen av tilfellene!

 

 

Selvfølgelig har den det! Laget som går videre er laget som har scoret flest over 180min. Det er en helthet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Alexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! 1-0. Sykt ufortjent

Selvfølgelig ikke ufortjent. Besiktas har jo ikke kommet til en eneste sjangse ennå..

 

 

Snytt for 1-2 straffer, sett farligere ut enn oss på gjennomspill. Burde nok også vunnet kampen i Tyrkia. De hadde store sjanser nok til det. Så alt i alt er det ikke særlig fortjent at vi leder.

 

Kampen i Tyrkia har jo ingenting med denne kampen og gjøre. De har ikke blitt snytt for noen straffer. Var jo ikke kontakt i noen av tilfellene!

 

 

Selvfølgelig har den det! Laget som går videre er laget som har scoret flest over 180min. Det er en helthet.

 

Å herregud. Sånn sett har den noe med denne kampen og gjøre. Men vi snakker jo om akkurat DENNE kampen. I denne kampen er det fullt fortjent at Arsenal leder.

Ikke nødvendigvis straffe noen av dem, men vi er heldige for at dommeren ikke blåste.

Det har du rett i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ufortjent er det hvert fall ikke. Tror aldri jeg har sett deg skrive at det har vært fortjent favør Arsenal

 

 

Neivel, da anbefaler jeg deg å se litt nøyere etter :) men vi pleier som regel ikke å spille gode førsteomganger.

 

Følge mer med?

 

Første omgang: 6-2 favør Arsenal skudd mot mål. 2-0 favør Arsenal skudd på mål. 2-0 cornere favør Arsenal. Kvalifiserer hvert fall ikke til ufortjent.

 

Uansett. Nå spilles det bedre utpå der. Dette kan jeg like.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...