Gå til innhold

Djevelens Islam vs Den sanne Islam


Anbefalte innlegg

 

Kanskje d ble litt klarere nå :)

 

Ønsker du at jeg skal bli muslim! Eller hva hadde jeg blitt, viss du kunne valgt for meg? Jeg er i dag kristen, bør jeg fortsette med det, eller har denne verden best av at jeg blir muslim?

 

Hva mener du? Eller, rettere sagt, hva vet du som en ekte sannhetens muslim om hva den Den Store Profeten Muhammed ibn Abd Allah måtte mene om dette?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

kjekt med kilder på at "muslimer over hele verden dreper kristne", hvis det skulle være sant.

 

forøvring bare et spørsmål til alle muslimer som sier islam er fredelig: jeg vet ikke så veldig mye om dette, men startet ikke islam med at muhammed, som general, dro rundt i arabia og erobret og tvang folk til å konvertere? eller hvordan er denne historien egentlig?

 

Nei ikke i det hele tatt. Første krigen muslimene kjempet var i selvforsvar mot de ressurs sterke ikke-troende klanene fra Makkah som i årevis hadde torturert nesten enhver som konverterte over. Denne krigen kalles Badr krigen og ble kjempet av 313 antall muslimer og over 1000 av ikketroende.

 

Andre krigen kjempet muslimene igjen i selvforsvar. Krigen heter Ohod krigen.

Tredje igjen i selvforsvar. Krigen kjents som Khandak krigen.

 

Så nei. Muhammed (fvmd.) reiste ikke rundt som general i Arabia og tvangskonverterte muslimene. Hollywood har laget en film med navnet "The Message". Den er basert på fakta. Litt gammel men for de interesserte kan den sees. Så blir grunnleggende fakta en del klarere.

 

Det å drepe et menneske i Islam er som å ha drept hele menneskeheten. Selv det å drepe en insekt er ikke tillatt. Spørsmålet kommer nå på hva Jihad er. Jihad betyr å streve for det gode. Jihad har flere nivåer. Det å forsvare seg mot ondskap gjennom å hjelpe de trengende. Hjelpe gamle. Hjelpe en som blir mobbet. Bære tung last for en gammel dame. Alt dette her er Jihad. Blir et menneske f eks en kveld angrepet hjemme av en innbruddstyv og man kjemper mot personen for å forsvare sitt liv og familiens trygghet er dette også Jihad.

 

Kanskje d ble litt klarere nå :)

 

 

Muslimene har aldri kjempet noen kriger i selvforsvar !

 

islam oppsto som kjent i saudiarabia, og muhammed prøvde en stund å vinne tilhengere i mekka på fredelig måte.

Han klarte ikke å få mange tilhengere i mekka på den måten, og dro til medina og startet med plyndring av handelskaravaner, og lovte d som sluttet seg til ham at de skulle få en del av byttet og bli rike. Og da strømmet tilhengerne til.

 

Siden da har islam aldri ført en forsvarskrig.

De fleste landene i midtøsten var kristne, og muslimene angrep og erbret mekka og saudiarabia og yemen, og senere alle de kristne landene i midtøsten, og de erobret også noen land i Europa før de ble stoppet og kastet ut av Europa.

 

Ingen av de landene som i dag kalles muslimsk har blitt det på fredelig måte.

 

Muslimene er av og til blitt angrepet og måtte forsvare seg, men de har aldri ført noen forsvarskrig.Av den enkle grunn at de aldri har hatt noe land å forsvare, alle land som i dag kalles muslimsk har muslimene erobret fra andre i angrepskriger.

Lenke til kommentar

 

 

kjekt med kilder på at "muslimer over hele verden dreper kristne", hvis det skulle være sant.

 

forøvring bare et spørsmål til alle muslimer som sier islam er fredelig: jeg vet ikke så veldig mye om dette, men startet ikke islam med at muhammed, som general, dro rundt i arabia og erobret og tvang folk til å konvertere? eller hvordan er denne historien egentlig?

 

Nei ikke i det hele tatt. Første krigen muslimene kjempet var i selvforsvar mot de ressurs sterke ikke-troende klanene fra Makkah som i årevis hadde torturert nesten enhver som konverterte over. Denne krigen kalles Badr krigen og ble kjempet av 313 antall muslimer og over 1000 av ikketroende.

 

Andre krigen kjempet muslimene igjen i selvforsvar. Krigen heter Ohod krigen.

Tredje igjen i selvforsvar. Krigen kjents som Khandak krigen.

 

Så nei. Muhammed (fvmd.) reiste ikke rundt som general i Arabia og tvangskonverterte muslimene. Hollywood har laget en film med navnet "The Message". Den er basert på fakta. Litt gammel men for de interesserte kan den sees. Så blir grunnleggende fakta en del klarere.

 

Det å drepe et menneske i Islam er som å ha drept hele menneskeheten. Selv det å drepe en insekt er ikke tillatt. Spørsmålet kommer nå på hva Jihad er. Jihad betyr å streve for det gode. Jihad har flere nivåer. Det å forsvare seg mot ondskap gjennom å hjelpe de trengende. Hjelpe gamle. Hjelpe en som blir mobbet. Bære tung last for en gammel dame. Alt dette her er Jihad. Blir et menneske f eks en kveld angrepet hjemme av en innbruddstyv og man kjemper mot personen for å forsvare sitt liv og familiens trygghet er dette også Jihad.

 

Kanskje d ble litt klarere nå :)

 

 

Muslimene har aldri kjempet noen kriger i selvforsvar !

 

islam oppsto som kjent i saudiarabia, og muhammed prøvde en stund å vinne tilhengere i mekka på fredelig måte.

Han klarte ikke å få mange tilhengere i mekka på den måten, og dro til medina og startet med plyndring av handelskaravaner, og lovte d som sluttet seg til ham at de skulle få en del av byttet og bli rike. Og da strømmet tilhengerne til.

 

Siden da har islam aldri ført en forsvarskrig.

De fleste landene i midtøsten var kristne, og muslimene angrep og erbret mekka og saudiarabia og yemen, og senere alle de kristne landene i midtøsten, og de erobret også noen land i Europa før de ble stoppet og kastet ut av Europa.

 

Ingen av de landene som i dag kalles muslimsk har blitt det på fredelig måte.

 

Muslimene er av og til blitt angrepet og måtte forsvare seg, men de har aldri ført noen forsvarskrig.Av den enkle grunn at de aldri har hatt noe land å forsvare, alle land som i dag kalles muslimsk har muslimene erobret fra andre i angrepskriger.

 

 

 

Dette er ren bullshit du finner på basert på din egen hat og personlige fordommer mot Islam og muslimer. Mener du at Hollywood lagde en film (godkjent av Universitetet i Egypt fra den tiden) basert på løgn?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Kanskje d ble litt klarere nå :)

 

Ønsker du at jeg skal bli muslim! Eller hva hadde jeg blitt, viss du kunne valgt for meg? Jeg er i dag kristen, bør jeg fortsette med det, eller har denne verden best av at jeg blir muslim?

 

Hva mener du? Eller, rettere sagt, hva vet du som en ekte sannhetens muslim om hva den Den Store Profeten Muhammed ibn Abd Allah måtte mene om dette?

 

 

 

 

 

Som en troende muslim er det grunn til at jeg tror på det jeg tror på. Jeg tror på at Jødedommen, kristendommen og Islam har kommet fra samme kilde. Ikke kun disse tre religonene men all religion i verden har kommet fra Skaperen av dette universet/kosmos. Derfor finner vi mange likheter blant religionene. Denne Skaperen har også sendt budbringere/lærere til menneskeheten for å fortelle dem årsaken bak sin skapelse som blant annet er å evolvere seg frem til fullkommenhet og få kjennskap til sin Skaper.

 

Ja jeg mener at det å tro på det Skaperen har bedt oss om å tro på ved å følge Hans budbringere alle sammen er det beste av alt. Men uansett respekterer jeg deg som et medmenneske.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

kjekt med kilder på at "muslimer over hele verden dreper kristne", hvis det skulle være sant.

 

forøvring bare et spørsmål til alle muslimer som sier islam er fredelig: jeg vet ikke så veldig mye om dette, men startet ikke islam med at muhammed, som general, dro rundt i arabia og erobret og tvang folk til å konvertere? eller hvordan er denne historien egentlig?

 

Nei ikke i det hele tatt. Første krigen muslimene kjempet var i selvforsvar mot de ressurs sterke ikke-troende klanene fra Makkah som i årevis hadde torturert nesten enhver som konverterte over. Denne krigen kalles Badr krigen og ble kjempet av 313 antall muslimer og over 1000 av ikketroende.

 

Andre krigen kjempet muslimene igjen i selvforsvar. Krigen heter Ohod krigen.

Tredje igjen i selvforsvar. Krigen kjents som Khandak krigen.

 

Så nei. Muhammed (fvmd.) reiste ikke rundt som general i Arabia og tvangskonverterte muslimene. Hollywood har laget en film med navnet "The Message". Den er basert på fakta. Litt gammel men for de interesserte kan den sees. Så blir grunnleggende fakta en del klarere.

 

Det å drepe et menneske i Islam er som å ha drept hele menneskeheten. Selv det å drepe en insekt er ikke tillatt. Spørsmålet kommer nå på hva Jihad er. Jihad betyr å streve for det gode. Jihad har flere nivåer. Det å forsvare seg mot ondskap gjennom å hjelpe de trengende. Hjelpe gamle. Hjelpe en som blir mobbet. Bære tung last for en gammel dame. Alt dette her er Jihad. Blir et menneske f eks en kveld angrepet hjemme av en innbruddstyv og man kjemper mot personen for å forsvare sitt liv og familiens trygghet er dette også Jihad.

 

Kanskje d ble litt klarere nå :)

 

 

Muslimene har aldri kjempet noen kriger i selvforsvar !

 

islam oppsto som kjent i saudiarabia, og muhammed prøvde en stund å vinne tilhengere i mekka på fredelig måte.

Han klarte ikke å få mange tilhengere i mekka på den måten, og dro til medina og startet med plyndring av handelskaravaner, og lovte d som sluttet seg til ham at de skulle få en del av byttet og bli rike. Og da strømmet tilhengerne til.

 

Siden da har islam aldri ført en forsvarskrig.

De fleste landene i midtøsten var kristne, og muslimene angrep og erbret mekka og saudiarabia og yemen, og senere alle de kristne landene i midtøsten, og de erobret også noen land i Europa før de ble stoppet og kastet ut av Europa.

 

Ingen av de landene som i dag kalles muslimsk har blitt det på fredelig måte.

 

Muslimene er av og til blitt angrepet og måtte forsvare seg, men de har aldri ført noen forsvarskrig.Av den enkle grunn at de aldri har hatt noe land å forsvare, alle land som i dag kalles muslimsk har muslimene erobret fra andre i angrepskriger.

 

 

 

Dette er ren bullshit du finner på basert på din egen hat og personlige fordommer mot Islam og muslimer. Mener du at Hollywood lagde en film (godkjent av Universitetet i Egypt fra den tiden) basert på løgn?

 

 

 

Det er ikke bullshit. Det er sannheten.

 

Men det pågår en kampanje for å fremme islam, og rakke ned på og diskredittere kristendom. Det er derfor slike filmer som den du linket til blir laget.

 

Og så vidt jeg vet så er universitetet i Egypt drevet av muslimer.

De som er igjen av den kristne oprinnelige befolkningen i Egypt har ikke mye de skulle ha sagt, de må stort sett leve av å plukke søplet etter muslimene.

 

Og kontrolleres av noen andre av kristendommens fiender som ikke er muslimer.

 

Hverken muslimer eller noen andre av kristendommens fiender viker tilbake for å bruke løgn som virkemiddel i kampen mot kristendommen og kristne, for de har alle samme opphav.

 

Ja, jeg hater islam, slik jeg også hater sosialismen.

Men jeg hater hverken muslimer, sosialister eller noen andre mennesker.

 

Jeg hater ingen mennesker.

 

Men å hate ideologier, og det disse menneskene gjør under innflytelse av den ideologi de følger, er noe helt annet.

Og jeg har ingen fordommer mot noen, alt er basert på min kunnskap om islams historie. Samt generell kunnskap om hva islam er, og hvor islam kommer fra.

 

Og jeg beklager hvis du føler det slik at jeg hater deg eller andre muslimer, men det gjør jeg altså ikke.

 

Jeg forteller sannheten om islam i håp om at noen muslimer kanskje kan komme frem til at det beste for dem er å forlate islam.

Lenke til kommentar

At dere shia muslimer hater suni muslimer, er noe alle nå har skjønt. At dere er noe bedre enn sunni muslimene er bare tull. Bortsett fra djevelen selv, er det ingen som hater mennesket og menneskelivet mer enn dere, både shia og sunni, dere er en skam for menneskeheten.

Det er ingen som hater mennesker mer enn Jesus.
Lenke til kommentar

 

 

 

Som en troende muslim er det grunn til at jeg tror på det jeg tror på. Jeg tror på at Jødedommen, kristendommen og Islam har kommet fra samme kilde. Ikke kun disse tre religonene men all religion i verden har kommet fra Skaperen av dette universet/kosmos. Derfor finner vi mange likheter blant religionene. Denne Skaperen har også sendt budbringere/lærere til menneskeheten for å fortelle dem årsaken bak sin skapelse som blant annet er å evolvere seg frem til fullkommenhet og få kjennskap til sin Skaper.

 

Ja jeg mener at det å tro på det Skaperen har bedt oss om å tro på ved å følge Hans budbringere alle sammen er det beste av alt. Men uansett respekterer jeg deg som et medmenneske.

 

 

Du tror nok litt feil her.

 

Det er satan som er denne verdens "gud" satan er mao ikke bare islams "gud" (satan sstår bak avguden allah)

 

Kristendommen kommer fra den virkelige Gud, Han som har skapt oss alle og hele denne verden.

 

Den kristne Gud er altså skaperen.

 

 

 

Alle religioner og ideologier av denne verden, er skapt av mennesker under satans ledelse og innflytelse for å ødelegge kristendommen og menneskene som Gud har skapt.

 

Det er mao satans forsøk på å ødelegge Guds skaperverk. Og det er det bla muslimene i midtøsten er opptatt med nå.

Men de er ikke alene om den jobben.

 

 

Jeg har aldri forstått hvordan muslimer kan få seg til å tro at den som har skapt alle mennesker, vil at muslimene skal drepe alle som ikke er muslimer.

 

For det er det som skjer over hele verden, og jeg mener at det er på tide at muslimene i Norge våkner opp og ser hva som skjer istedenfor å snu ryggen til fordi det ikke er muslimer som blir drept.

 

Nå er ISIL begynt å drepe shia -muslimer, og da våkner muslimene i Norge. Men hva med alle kristne som blir drept ?

 

Forfølgelsen og drapene på kristne har pågåt i flere tiår uten så mye som et pip av protest fra muslimene i Norge.

 

Jeg har prøvd å konfrontere muslimer med dette, men jeg får alltid til svar at dette har ikke vi noe med, og så snur de ryggen til og spiller fornærmet.

 

Men muslimene kan jo protestere hvis de vil, det ser vi nå når ISIL også er begynt å drepe shia-muslimer.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne tråden gikk veldig kjapt fra ISIL vs islam til å bli islam vs kristendommen. Er så lett å tro at ekstremister ikke finnes i Norge, men man trenger ikke å gå lenger enn forum for å finne dem åpenbart.

 

 

 

At dere shia muslimer hater suni muslimer, er noe alle nå har skjønt. At dere er noe bedre enn sunni muslimene er bare tull. Bortsett fra djevelen selv, er det ingen som hater mennesket og menneskelivet mer enn dere, både shia og sunni, dere er en skam for menneskeheten.

Det er ingen som hater mennesker mer enn Jesus.

 

Har lest deler bibelen, og denne "Jesus"-karakteren blir jo beskrevet som noe helt annet enn en menneske-hater! Når det kommer til at shia/sunni-muslimer hater mennesker er jeg også forvirret, for de muslimene jeg har møtt og snakket med virker det som om de er veldig opptatt av å leve i fred og respekt (så lenge du lever i fred og respekt med dem i allefall).

 

Selv om ISIL handler i guds navn ser jeg ikke på dem som sunni-muslimer, djevelens muslimer eller som muslimer i det heletatt. De er opplært/hjernevasket (ikke ulikt andre i denne tråden) i en veldig streng doktrine som oppfordrer til blind, irrasjonelt hat mot andre mennesker.

 

Håper Irak etterhvert klarer å kjempe tilbake mot disse terroristene, Sharia-lov hører ikke hjemme i et sivilisert samfunn.

Lenke til kommentar

Bra innlegg Ole Brum.

Jeg tror Gud hater Islam, en religion som skaper kaos over hele verden.

Den ekte islam er djevelsk og i mot Gud, trådstarter snur alt på hodet når han skriver at den ekte islam er god sannhet. Det er B.U.L.L.S.H.I.T.

Grunnen til at du fremstår mer moderat og høflig mot vesten etc enn dine muslimske brøde fra den islamske verden, er fordi du er blitt oppvokst i Norge og fått mye påvirking av våre kristne verdier og tradisjoner som Norge er bygget opp på - sammen med resten av vår vestlige verden.

Den ekte islam er overhodet ikke tolerant mot vestens mange demokratier som er blitt bygget opp av judeo kristne verdier og tankesett.

Jeg tror Gud hater Islam, fordi den bringer kaos og forvirring over alt hvor den får seriøst fotfeste. Vi kan se muslimer dreper sine egne barn og kvinner, muslimer dreper muslimer - det er helt for jævlig hva som har foregått forann øynene på oss i uttallige Islamske stater over hele Midtøsten. Akkurat nå er det Syria som har vert verst, der 12 tusen muslimske barn er blitt drept på svært kort tid, av muslimer.

Det er intet annet enn ren spikket satanisk og demonisk oppførsel, der muslimske troende dreper sine egne koner og barn.

Islam er opprettet av Satan selv, kall det gjerne ulv i saueklær. Den skal liksom være fredens religion, men den er kommet bare for å lage lidelser, forvirring og for å føre folk på villspor og vekk fra den ene og sanne Gud.

Islam sin Gud er Satan. Trådstarter, din overskrift er snudd opp ned! Du lurer deg selv!

Lenke til kommentar

Du snakker om bullshit? Ifølge deg så skal jo din gud (kristendommens gud?) drukne uskyldige nordmenn fordi vi ikke tilber guden din. Guden din skal skape krig mellom Norge og Russland for å straffe oss? Slik foreldre straffer sine barn? Det er bullshit, du har ingen ting å komme med din klovn.

 

Den jævligste guden må jo være din gud China burger. En virkelig tyrann av samme modell som Kim-Jung Il, Pol Pot og Røde Khmer. De som ikke tilber tyrannen må dø. Er det ikke det du ønsker? At millioner av nordmenn skal dø fordi vi ikke tilber guden din?

 

Jeg tror gud hater alle mennesker, men han hater nok slike som deg mest.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Hvorfor blir jeg og min tro angrepet? Kun fordi jeg er en muslim?

 

China Burger så du mener at jeg er "moderat" pga. dine kristne verdier fra Norge? Norge er ikke så veldig kristent lenger uansett. Og jeg er født og oppvokst i en sjiamuslimsk familie. Og det er den troen jeg har hentet mine verdier fra. Men ja jeg aksepterer uten tvil at det norske samfunnet har jeg lært masse godt av. Jeg velger å ta det beste fra alt jeg ser jeg. For det er det Islam oppfordrer meg til. All godhet kommer uansett fra den kraften som har skapt oss. Så samme hvor jeg plukker den fra.

 

Men China Burger du skal IKKE få lov til å se ned på meg og min tro. Det er MIN TRO og MIN SKAPER jeg har å takke for den personen jeg er i dag og ikke det du prøver å fremstille her.

Du tror "Gud hater Islam"? En person kan tro mye rart. Men det betyr d betyr ikke at alt en tror på er korrekt for ellers hadde hele menneskeheten på flere milliarder TRODD på 100% fakta.

Endret av MaleSpirit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor blir jeg og min tro angrepet? Kun fordi jeg er en muslim?

 

China Burger så du mener at jeg er "moderat" pga. dine kristne verdier fra Norge? Norge er ikke så veldig kristent lenger uansett. Og jeg er født og oppvokst i en sjiamuslimsk familie. Og det er den troen jeg har hentet mine verdier fra. Men ja jeg aksepterer uten tvil at det norske samfunnet har jeg lært masse godt av. Jeg velger å ta det beste fra alt jeg ser jeg. For det er det Islam oppfordrer meg til. All godhet kommer uansett fra den kraften som har skapt oss. Så samme hvor jeg plukker den fra.

 

Men China Burger du skal IKKE få lov til å se ned på meg og min tro. Det er MIN TRO og MIN SKAPER jeg har å takke for den personen jeg er i dag og ikke det du prøver å fremstille her.

 

Du tror "Gud hater Islam"? En person kan tro mye rart. Men det betyr d betyr ikke at alt en tror på er korrekt for ellers hadde hele menneskeheten på flere milliarder TRODD på 100% fakta.

 

 

Jeg respekterer deg som medmenneske og du som person er velkommen til å bo her i Norge, selv om det ikke er ett muslimsk land.

 

Jeg respekterer i demokratiets makt at du skal få tro på hva du ønsker, den samme makt lar meg også ha min frie mening om hva jeg mener om Islam - uten at det er straffbart etter norske regler og lover.

 

At jeg mener din religion er lapskaus bullshit, der sannhet og løgn er mikset sammen til en usalig blanding - for å lure folk vekk fra den Sanne Gud.

 

....ja det betyr ikke at jeg ser ned på deg som medmenneske og person, det må du være klar over!

 

Derimot, har jeg min fulle rett til å være så uenig jeg bare vil med deg - angående din tro Islam (kall det gjerne å se ned på din tro, viss du mener det). Jeg har faktisk min fulle rett til å hevde at den ikke er fra Gud (tro det eller ei). Nok engang, det betyr ikke at jeg ser ned på deg som person, så absolutt ikke ;)

 

Jeg kan gjerne være din beste venn, spiser kaker og drikke brus med deg. Gå hånd i hånd sammen med :)

 

 

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

At dere shia muslimer hater suni muslimer, er noe alle nå har skjønt. At dere er noe bedre enn sunni muslimene er bare tull. Bortsett fra djevelen selv, er det ingen som hater mennesket og menneskelivet mer enn dere, både shia og sunni, dere er en skam for menneskeheten.

Skam for menneskeheten? Hvorfor så mye hat? Har du ikke lært deg å venne det andre kinnet?

Det høres ut som om du tror det eneste vi muslimer gjør, er å gå rundt og drepe folk?

 

Litt fakta:

 

14millioner arabere er koptisk kristne

Hovedsakelig er det muslimer som har regjert den arabiske halvøy som består av Saudi-Arabia, Oman, UAE, Qatar, Bahrain og Kuwait i 1400 år. Selv i dag er det 14 millioner arabere som er koptisk kristne dvs. kristne gjennom generasjoner. Hadde muslimene brukt sverdet ville det ikke ha vært en eneste araber som hadde forblitt kristen.

 

Mer enn 85 % av Indias befolkning er ikke-muslimer

Muslimene regjerte India i ca 1000 år. De hadde makten til å konvertere enhver ikke-muslim til Islam dersom de ønsket. I dag er mer enn 85 % av befolkningen i India ikke-muslimer. Alle disse ikke-muslimske inderne bevitner at Islam ikke ble spredt med sverdet.

 

Indonesia og Malaysia

Med en muslimsk befolkning på over 200 millioner mennesker, er Indonesia det landet som har flest antall muslimer i verden. Majoriteten av befolkningen i Malaysia er også muslimer. Ingen muslimsk hær dro til Indonesia og Malaysia for å utbre Islam.

 

Den østlige kysten av Afrika

På samme måte har Islam spredt seg raskt på den østlige kysten av Afrika helt ned til Mosambik. Det var heller ingen muslimsk hær som dro til disse områdene.

 

Bare se hvor mange som har konvertert her i Norden p.d.d og ingen hær har vært innom her heller.

 

En artikkel i Readers Digest Almanac and Yearbook, 1986, ga statistikken på økningen av verdens hovedreligioner. Det ble regnet i prosent for en periode på 50 år, fra år 1934 til 1984. Denne artikkelen ble også trykket i The Plain Truth magasinet. Islam var på toppen med en økning på hele 235 %, mens Kristendommen bare hadde økt med 47 %. En kan fundere over hvilken krig som fant sted i dette århundret som konverterte millioner av mennesker til Islam.

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei Folkens :)

 

Noen år siden under demonstrasjonen mot karikaturene så vi alle sammen at en person med navnet Mohyeldin M. kom frem og gav vårt land trusler. Videre så vi Arfan Bhatti og hans likesinnede flokk "Profetens Ummah" drive den samme typen hatkriminalitet gjennom tiden.

 

For mange troende muslimer var dette veldig vondt! Det var vondt å se disse menneskene være Islams ansikter i mediene. Noe majoriteten IKKE visste var at denne gjengen består av en sekt med navnet Salafisme. Ja det er KUN denne sekten som har fødet internasjonale terroristbevegelser som: Al-Qaidah. Taliban, Profetens Ummah og nå ISIL i Irak!

 

 

I GÅR SKJEDDE DET!

 

Hvor tusenvis av våre landsmenn fra alle forskjellige bakgrunn, hudfarge og religioner var samlet, siterte sjiamuslimske Faten Mehdi, Yosuf Gilani og Imamen Shaykh Mahmoud Jalloul flere sitater fra Koranen og holdt flotte taler for å parkere ekstremistene! I går kom forskjellen frem mellom Djevelens Islam og den virkelige Islam.

 

 

VIKTIG For de som vil vite mer om forskjellen: Terroristene som er Salafister som tar mye av ideologien fra tyranner og krigsherskere:

 

Det er på tide å klargjøre at denne Salafist sekten henter sin ideologi fra tyranner og krigsherskere som kuppet den Islamske makten gjennom tiden. De står for å fangenskap, tortur, halshugging og drap. En av de første av slike herskere i Islamske historien var tyrannen Yazid, som var den første til å kuppe makten og begynte å infiltrere den Islamske læren. Det er HER terroren snek seg inn i Islam for første gang. Muhammeds dattersønn var den eneste som våget å sto opp for menneskelighet, for folket og for den sanne Islam. Resultatet ble Karbala massakrene, hvor Muhammeds Hushold inkludert kvinner og barn ble massakrert etter høy tortur!

 

Sjiamuslimer: Tar læren direkte fra Muhammed og hans Hushold. Sjiamuslimer mener at INGEN krigsherre, hersker eller tyrann har retten til å forandre Islam sitt budskap om fred og kjærlighet. Sjiamuslimer benekter derfor å ta læren fra eller se opp til kalifer som kom etter Muhammed og gjorde sine forandringer i Islamske læren.) Noe terroristene oppfatter som "disrespect".

 

Karbala Massakren er en tragedie som følgere av Muhammeds og hans Families virkelige lære (Sjiamuslimer) minner og sorger over hvert år ved å holde minnehøytiden Muharram. Sjiamuslimene lovskolen ideologien i Islam som har satt sine grunnpilarer ut fra den virkelige Islams lære. De bruker denne massakren til å fremme et budskap om global fred, rettferdighet og kjærlighet årlig. Dette går IMOT interessene til terroristene. Og resultatet er det at Sjiamuslimske moskeer og sjiamuslimer selv i store antall holder på å bli etterfulgt og massakrert sammen med Kristne i Irak. Sjiamuslimske helligdommer har erklært hjelpende hånd til Kristne som har blitt hjemløse i Irak.

 

 

TALENE FRA IGÅR

 

Jeg vil også nevne at mange sunnimuslimer imot terror var også med på dette flotte arrangementet. Og til slutt her er talene fra i går. Takk til Erna Solberg som også siterte vakker utsagt av Muhammed (fvmd.) Vi er glade for at vi sammen nå kan ta opp vår kamp mot mennesker som jeg ikke vil kalle annet enn "Djevelens Ummah"!

 

Faten Mahdi truet etter hennes tale i går:

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Faten-Mahdi-Al-Hussaini---Kommer-ikke-til-a-stoppe-selv-om-jeg-far-hundre-hatmeldinger-7680842.html

 

http://www.dagbladet.no/2014/08/26/nyheter/krig_og_konflikter/politikk/34972419/

 

 

Sjiamuslimske Imamen Sheikh Jalloul

 

https://www.youtube.com/watch?v=8IjFSXkExA0

 

 

 

Jeg beklager, men hvis muslimene vil følge et budskap om fred og kjærlighet, så må først muslimene lære seg hva kjærlighet er for noe, og deretter må de brenne koranen og det meste av islams skrifter.

Så må muslimene omvende seg og følge Jesus Kristus Guds sønn. Altså ikke den Jesus som er nevnt i koranen.

 

Men da er jo muslimene jo ikke lenger muslimer, de er kristne, og kan ikke lenger kalle seg muslimer.

 

Du gjør et godt forsøk på å forsvare islam her, men det er umulig for muslimer å forsvare islam når vi for det første kan lese koranen selv, og også kan se hvordan muslimene herjer og forfølger,torturerer og dreper kristne over hele verden.

Og det er ikke bare såkalte ekstremister som gjør det, også i Europa og Norge fins det mange eksempler.

 

Muslimene er også veldig glad i å komme med drapstrusler, og det begynner å bli en del avv oss som har mottatt drapstrusler fra muslimer.

Selv opplevde jeg å få en drapstrussel fra en muslim her på forumet, han fremsto først som vennligheten selv og ville nettop overbevise meg om at islam er "fredens religion"

 

Jeg vet for mye om islam til å la meg overtale, og da han forsto det så snudde han om og viste sitt sanne ansikt.

Da kom første skjellsordene og deretter drapstrusselen, og han fortalte i detalj hvordan han skulle skjære hodet av meg.

Ifølge andre muslimer som deltok i tråden så var han imam, og de søkte hjelp fra ham fordi de ikke klarte å overtale meg.

 

Her er en annen muslimsk lærd person, som instruerer muslimske barn og ungdommer om hvordan de skal drepe vantro, eller infidels som muslimene sier.

 

http://freedomoutpost.com/2014/08/muslim-cleric-explains-how-to-kill-infidels-you-take-the-sword-you-place-the-head-like-this-and-then-you-enjoy-yourself-with-it/

 

 

Så jeg beklager.Men å forsvare islam er en håpløs oppgave, for absolutt alle beviser er imot dere.

 

Muslimer vet ikke hva kjærlighet her? WOW!

Hvilke kristne har jeg drept?

Så en person, har kommet med drapstrusler til deg, så gjør alle muslimer det? Trist at du har opplevd dette, fordi jeg selv har opplevd dette fra en kristen vennegjeng. Veldig ubehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

 

 

kjekt med kilder på at "muslimer over hele verden dreper kristne", hvis det skulle være sant.

 

forøvring bare et spørsmål til alle muslimer som sier islam er fredelig: jeg vet ikke så veldig mye om dette, men startet ikke islam med at muhammed, som general, dro rundt i arabia og erobret og tvang folk til å konvertere? eller hvordan er denne historien egentlig?

 

Nei ikke i det hele tatt. Første krigen muslimene kjempet var i selvforsvar mot de ressurs sterke ikke-troende klanene fra Makkah som i årevis hadde torturert nesten enhver som konverterte over. Denne krigen kalles Badr krigen og ble kjempet av 313 antall muslimer og over 1000 av ikketroende.

 

Andre krigen kjempet muslimene igjen i selvforsvar. Krigen heter Ohod krigen.

Tredje igjen i selvforsvar. Krigen kjents som Khandak krigen.

 

Så nei. Muhammed (fvmd.) reiste ikke rundt som general i Arabia og tvangskonverterte muslimene. Hollywood har laget en film med navnet "The Message". Den er basert på fakta. Litt gammel men for de interesserte kan den sees. Så blir grunnleggende fakta en del klarere.

 

Det å drepe et menneske i Islam er som å ha drept hele menneskeheten. Selv det å drepe en insekt er ikke tillatt. Spørsmålet kommer nå på hva Jihad er. Jihad betyr å streve for det gode. Jihad har flere nivåer. Det å forsvare seg mot ondskap gjennom å hjelpe de trengende. Hjelpe gamle. Hjelpe en som blir mobbet. Bære tung last for en gammel dame. Alt dette her er Jihad. Blir et menneske f eks en kveld angrepet hjemme av en innbruddstyv og man kjemper mot personen for å forsvare sitt liv og familiens trygghet er dette også Jihad.

 

Kanskje d ble litt klarere nå :)

 

 

Muslimene har aldri kjempet noen kriger i selvforsvar !

 

islam oppsto som kjent i saudiarabia, og muhammed prøvde en stund å vinne tilhengere i mekka på fredelig måte.

Han klarte ikke å få mange tilhengere i mekka på den måten, og dro til medina og startet med plyndring av handelskaravaner, og lovte d som sluttet seg til ham at de skulle få en del av byttet og bli rike. Og da strømmet tilhengerne til.

 

Siden da har islam aldri ført en forsvarskrig.

De fleste landene i midtøsten var kristne, og muslimene angrep og erbret mekka og saudiarabia og yemen, og senere alle de kristne landene i midtøsten, og de erobret også noen land i Europa før de ble stoppet og kastet ut av Europa.

 

Ingen av de landene som i dag kalles muslimsk har blitt det på fredelig måte.

 

Muslimene er av og til blitt angrepet og måtte forsvare seg, men de har aldri ført noen forsvarskrig.Av den enkle grunn at de aldri har hatt noe land å forsvare, alle land som i dag kalles muslimsk har muslimene erobret fra andre i angrepskriger.

 

Er det lov å be om bevis, dokumentasjon?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Som en troende muslim er det grunn til at jeg tror på det jeg tror på. Jeg tror på at Jødedommen, kristendommen og Islam har kommet fra samme kilde. Ikke kun disse tre religonene men all religion i verden har kommet fra Skaperen av dette universet/kosmos. Derfor finner vi mange likheter blant religionene. Denne Skaperen har også sendt budbringere/lærere til menneskeheten for å fortelle dem årsaken bak sin skapelse som blant annet er å evolvere seg frem til fullkommenhet og få kjennskap til sin Skaper.

 

Ja jeg mener at det å tro på det Skaperen har bedt oss om å tro på ved å følge Hans budbringere alle sammen er det beste av alt. Men uansett respekterer jeg deg som et medmenneske.

 

 

Du tror nok litt feil her.

 

Det er satan som er denne verdens "gud" satan er mao ikke bare islams "gud" (satan sstår bak avguden allah)

 

Kristendommen kommer fra den virkelige Gud, Han som har skapt oss alle og hele denne verden.

 

Den kristne Gud er altså skaperen.

 

 

 

Alle religioner og ideologier av denne verden, er skapt av mennesker under satans ledelse og innflytelse for å ødelegge kristendommen og menneskene som Gud har skapt.

 

Det er mao satans forsøk på å ødelegge Guds skaperverk. Og det er det bla muslimene i midtøsten er opptatt med nå.

1. Koranens eget svar på påstanden

På Profetens tid ble en lignende påstand lagt frem av hedningene i Mekka, de påstod at Muhammed (fvmh) mottok disse åpenbaringene fra Satan. Som svar på denne påstanden ble de følgende vers i Surah Alwaqi'ah, kapittel 56 åpenbart:

«Dette er visselig en ærverdig Koran»

«i en velbeskyttet bok.»

«Ingen skal berøre den, unntagen de som er rensede.»

«(Den er) en åpenbaring fra verdenenes Herre.»

[Koranen 56:77-80]

Kitabim maknoon betyr en bok som er godt bevoktet eller en beskyttet bok, og refererer tilLauh-e-Mahfooz i himmelen som ingen skal røre unntatt Mutahhareen, dvs. de som er fri for urenhet, ondskap eller synd, altså englene. Siden det er umulig for Satan å komme i nærheten av eller røre Den Hellige Koranen, oppstår ikke spørsmålet om at han kan ha skrevet den. Det er videre nevnt i Surah Alshu'araa, kapittel 26:

«Satanene har ikke brakt den ned.»

«Det passer seg ikke for dem, heller ikke har de makt (til å fremstille den).»

«Visselig er de avskåret fra å lytte (til det guddommelige ord).»

[Koranen 26:210-212]

Mange har et feil konsept om Satan, de tror han kan gjøre nesten hva som helst med unntak av noen få ting som bare Gud kan gjøre. Ifølge dem er Satan så vidt underlegen Gud i makt. Siden disse menneskene ikke vil akseptere at Koranen er en mirakuløs åpenbaring, sier de at den er Satans verk.

2. Dersom Satan hadde skrevet Koranen ville han ikke forbannet seg selv

Dersom Satan hadde skrevet Koranen, ville han ikke sagt i den samme Koranen i Surah Annahl, kapittel 16 vers 98:

«Når du resiterer Koranen, så søk beskyttelse hos Gud mot den forbannede Satan.»

[Koranen 16:98]

3. Det er uttalige vers i Koranen som beviser at Satan ikke er Koranens forfatter

  1. I Surah Ala'raf, kapittel 7 vers 200 står det:

     

    «Og hvis et forslag fra Satan trenger seg på deg, så søk tilflukt hos Gud, for Han hører og vet (alt).»

    [Koranen 7:200]

     

    Hvorfor skulle Satan be sine etterfølgere om å søke tilflukt hos Allah som har erklært ham for en fiende?

  2. Videre sier Koranen i Surah Albaqarah, kapittel 2 vers 168:

     

    «Å dere mennesker, spis av det jorden frembyr som er tillatt og godt, og følg ikke i Satans fotspor! Han er deres åpenbare fiende.»

    [Koranen 2:168]

  3. Surah Yasin, kapittel 36 vers 60 sier:

     

    «Sluttet Jeg ikke pakt med dere, dere Adams barn, at dere ikke skulle tilbe Satan? Han er da visselig deres åpenbare fiende!»

    [Koranen 36:60]

Satan er intelligent, så det er ikke rart at han kan gi folk tanken om at han selv skrev Koranen. Men sammenlignet med Den Allmektige Allah er Satan maktesløs, han er ikke i nærheten av like intelligent som Gud. Gud kjenner til Satans onde hensikter, så det er ikke uforventet at Han har gitt leseren av Koranen uttalige bevis for å gjøre det klart at Koranen er Guds ord, og ikke Satans.

Bibelen nevner i Evangeliet etter Markus, kapittel 3 vers 24-26:

«Om et rike kommer i strid med seg selv, kan det riket ikke bli stående,»

«og om et hus kommer i strid med seg selv, kan det huset ikke bli stående.»

«Har nå Satan reist seg mot seg selv og er kommet i strid med seg selv, kan han ikke bli stående. Da er det ute med ham.»

[Markus 3:24-26]

Selv Bibelen hevder at dersom Satan reiser seg mot seg selv er det ute med ham. Å påstå at Satan skrev Den Hellige Koranen er som å si at Satan har reist seg mot seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du

 

 

Og du må se å komme deg ned av den ekstremt høye hesten din - jeg har fulgt med på måten du "preker" på, og jeg synes du er hverken ett godt eksempel på en "god nordmann" eller en "god medtroende"

 

Hvilken "kirke" tilhører du?

Lenke til kommentar

 

Du

 

 

Og du må se å komme deg ned av den ekstremt høye hesten din - jeg har fulgt med på måten du "preker" på, og jeg synes du er hverken ett godt eksempel på en "god nordmann" eller en "god medtroende"

 

Hvilken "kirke" tilhører du?

 

Og hvilke av disse snakker sant?

Evangelient etter Matteus, Evangeliet etter Markus, Evangeliet etter Lukas Evangeliet etter Johannes.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...