Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvit CD-ROM på svart SFF? :scared:

Som sagt; maskinen bygde jeg i går. CD-rom skal farges har eier bestemt, men det er ikke førsteprioritet når maskinen er helt ny. :)

Stealth? :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Som sagt; maskinen bygde jeg i går. CD-rom skal farges har eier bestemt, men det er ikke førsteprioritet når maskinen er helt ny. :)

Kjøpe dvd-brenner først.

Skrevet

Hmm.. Hvordan skal man stealthe der? :dontgetit:

Greit nok på G-serien hvor det er det "lokk" foran, men på SN84 er det jo samme som på vanlige PCer. :dontgetit:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Hmm.. Hvordan skal man stealthe der? :dontgetit:

Greit nok på G-serien hvor det er det "lokk" foran, men på SN84 er det jo samme som på vanlige PCer. :dontgetit:

Nå tar du feil ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
URL til noen som har gjort det?

Stealthet? Det er akkurat det samme på alle Shuttle-modeller.

Skrevet

Jamenn! "#%"&/¤/

Teit. Vet du om noen som har gjort det med den du har, så kanskje jeg forstår? :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jamenn! "#%"&/¤/

Teit. Vet du om noen som har gjort det med den du har, så kanskje jeg forstår? :)

Ja, jeg vet om plenty! Trål Sudhian for å finne bilder.

Skrevet

Fått meg ny stol i dag! Mye bedre enn den forrige jeg hadde :D

Har også fått bestilt meg noen bord, som skal stå i et hjørne. (Skulle gjerne vist bilde, men det kommer ikke før jeg har fått satt sammen opplegget. (4-5 uker).

Skrevet

Hmmm var voldsomt som dere skulle ha ryddige buler da. Tror eg får ta en skikkelig rydde dag her før det utvikles enda flere rare skapninger her. :dontgetit:

Legger noen før og etter bilder en annen dag. ;)

Skrevet
Hmmm var voldsomt som dere skulle ha ryddige buler da. Tror eg får ta en skikkelig rydde dag her før det utvikles enda flere rare skapninger her. :dontgetit:

Legger noen før og etter bilder en annen dag. ;)

er det ikke sånn at man skal ta bilde av sånn bula er? ryddig eller ikke ryddig....

Skrevet (endret)

Siden ingen poster buler så for jeg gjøre det :)

Ja, jeg rydda i går. Fikk purring av mor :( Hu mente det så ut som et verksted, noe jeg egentlig liker.

minibulamivinkel274152.JPG

minibulami.vinkel1.JPG

minielektroogfilmbulami.JPG

miniskrivebordet.JPG

Endret av Natrium
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...