Gå til innhold

Levering av pakke. Apple vs Netonnet. Se resultat:


Anbefalte innlegg

Ville bare få det ut.

 

I dag fikk jeg levert pakke nummer to fra Apple i 2014. Ikke bare kommer den på døren tidlig formiddag, langt ute i hyttiheita, men fra bestilling til levert gikk det 19 timer? Pakken har da reist fra Brussel til danmark til oslo til kristiansand til enda en by og så ut til et lite tettsted.

 

Pakken jeg bestilte fra apple rett før middagstid i går er allerede på plass her i dag.

Pakken jeg bestilte fra netonnet på torsdag, med expressfrakt er enda ikke i riktig by.

 

Snakk om forskjell på service.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt feil sammenligning uten å vite hvilken leverandør som er brukt til å frakte pakkene og hvilket fraktprodukt som er valgt. Det er forskjell på Norgespakken og Ekspress over natten, på samme måte som det er forskjell mellom DHL og Posten.

Valgte espresslevering via posten på Netonnet. Det var det raskeste alternativet. Jeg skrev det også i førstepost. Blir ikke noe feil da.

Jeg sammenligner hvor raskt man kan få en vare fra forskjellige butikker. Om da butikken ikke har flere valg, om det er posten som er treg, eller om det er em kombo ... Samme hvilke faktorer, resultatet som teller.

Lenke til kommentar

Problemet er at dette varierer fra valg av ekspeditør til ekspeditør, og hvor du bor. Det er ikke alle ekspeditører som har faste daglige ruter til alle kroker i dette landet, og derfor kan dette variere kraftig. I tillegg så må du se dette i sammenheng med om varen er på lager eller ikke, hvor lageret faktisk er og om butikken sender varen samme dag du legger inn ordren eller om det kan ta noen dager i tillegg.

 

Men slik eg tolker deg så er pakken nå sendt, men ikke kommet frem. Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...