Gå til innhold

Prosjekt: Lian Li, vannkjøling og casemod


Anbefalte innlegg

Ja, det er titan vifter! det vil jo komme støv i radiatoren selv om de trekker lufta da.. blir jo kraftig undertrykk i kabinettet med to 120mm osm blåser ut! jeg skal ikke skifte noe på viftene siden det var et hellvete å få de plass, og enda værre og skru inn skruene!

 

Edit: for all hardware, kabinett og vannkjølinga betalte jeg ca 6500,-

Kabinett: 2500kr

Vannkjøling: 2000-3500kr

HW: 500-2000kr

 

Åja.

Kabinette koster vel ikke mere enn ca1000-1500 kan jeg tenke meg

Ja sorry, jeg som ser syner. Var sikker på at det var pc-75 på bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært litt trøbbel i det siste med Komplett og ic-7.. de sendte et dødt hk og i morgen kommer retur-lappen. Når det nye hk kommer har jeg ingen anelse om.. sorry for sent svar.. har bare ikke hatt noen andre muligheter til å være på forumet.. ****** azz!! jævlig irritert!! :grumpy: :gretten: :mad:

Lenke til kommentar
takk takk

nå har jeg fått ræva i gir og montert inn det gamle hovedkortet og satt på vannkjølinga! funker kjempe fint, selv med viftene på 7v! selv om de bråker litt da.. skal kjøre de på 5v etter hvert hvis det blir nok kjøling :roll:

Jeg kan faktisk kjøre min P4 2.4 på default med waterchill-sett og med viften avslått..

Kjørte Prime95 i 6 timer.. :love:

Lenke til kommentar

Fra klokka var 07.30 i dag tidlig til klokka var ca 11.30 har prime95 stått å stress-testa. alt funka, men et problem fant jeg når jeg kom hjem: lista rundt vifte-hullet hadde glidd av og stoppa en av viftene i psu'en! den ene gikk fortsatt, men den ble varm.. har jeg blingsa litt eller bør jeg lime den fast?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...