Gå til innhold

Prosjekt: Lian Li, vannkjøling og casemod


Anbefalte innlegg

Jeg fikk med 8 lange skruer med grillen jeg bestilte.. har du ikke missa litt med 240 og 120 nå? har du den med en 120mm vifte-plass?

 

Og vannkjølinga har kosta ca 3600kr

da kunne du jo ha kjøpt vapochill...

 

ja, vet at du ikke kan kjøle gpu der, men hvem bryr seg? cpu som er kult å klokke!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy fasan så lang tid de bruker på det da?

Sendte inn mitt defekte 9700 skjermkort til mpx på tirsdag,

kom fram til mpx på fredag, nytt kort sendt ut fra mpx samme dag! :love:

jeg fikk det i posten tirsdag, en uke etter at jeg hadde sendt det inn.

 

edit: du kødder nå, ikke sant? Du skal vel overklokke? :wow:

Endret av v0id
Lenke til kommentar
Hele ideen var å casemode en Lian Li, men skal man gjøre det med luftkjøling blir det bare masse viftehull, vifter og støy. Det er hele poenget med vannkjøling, og at det ser fint ut! luftkjøling er bare en klump med en vifte på.. ikke bra!

:shrug:

Tja... når jeg sitter å ser på bildene så kjører du 2*120mm vifter... og jeg vet at de ikke støyer. Men hvorfor ikke bare skaffe seg en rolig cpu gfx kjøling? skal si at resultatet blir en rolig pc.

Men men forstår meg ikke helt på å bruke SÅ mye penger uten å få noe stort tilbake... når man har vannkjøling så er overklokking et MUST!

Jaja... dine penger :)

Lenke til kommentar

Så bra ut så langt Jonas.

Du trenger ikke klokke selv om du har vannkjøling.

Har selv en 3.0 prosessor som kjører stabilt på 3.6 ,men jeg må ærlig innrømme jeg ikke merker serlig forskjell ,kun i test programmer.

Derfor synes jeg det er like lurt å kjøre den på 3.0 og heller presse rammen litt , det merkes iallefall 2-2-2-6.

Det beste med vannkjøling ,bortsett fra at det er kult å bygge, er at det er stille...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...