Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er bare nysgjerrig på hvordan den gjevne forumbrukeren vil ha designet på overklokking.no?

Jeg synes det har vært snakk om en forandring i designet lenge nå, men det har ikke blitt noe av det.

 

Jeg har ikke noe med overklokking.no å gjøre. Jeg er bare en vanlig forumbruker som lurer på hvordan de andre brukerne vil ha designet (og funksjonalitet) på overklokking.no :)

 

(kanskje dette blir ballen som endelig setter igang et nytt design ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff.. dette skuffet meg skikkelig! alt er jo ødelagt! ikke noe av det som før var bbcode funker! ...bbcode...

 

Edit: i de tråder hvor det er mange poster, så blir nesten alle postene unntagen de siste borte!

Jepp. La merke til at de første postene i babethreaden forsvant. Babethreaden var vel på mer enn 37 sider, vel?

Lenke til kommentar

Hva er nå dette for slags sutring da jonas? Det er jo andre gang i dag?

 

Du ser jo ut til å være en av dem som sjønner seg på all-verdens koder og greier, og bør derfor (mer enn de fleste?) forstå at det nødvendigvis må ta noe tid å få rubbet ferdig?

Eter du dypfrosne pølser også? Det kan jeg ikke tro. De bør jo helst tines og kokes først!

På samme måte bør du jo la Ueland & Co få lov til å tilberede og gjøre ferdig sitt "måltid", før man uttaler seg så bombastisk.

 

Jeg for min del synes dette bare blir mer og mer nydelig, etterhvert som tingene faller på plass.

Godt jobba, Ueland & kompani! :nice:

Lenke til kommentar
Eter du dypfrosne pølser også? Det kan jeg ikke tro. De bør jo helst tines og kokes først!

På samme måte bør du jo la Ueland & Co få lov til å tilberede og gjøre ferdig sitt "måltid", før man uttaler seg så bombastisk.

Så, du serverer altså pølsene før de er helt ferdig? og sier at de tiner etterhvert?

 

Altså, ikke legg ut nytt design er helt ferdig er mitt poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...