Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har gjort noe jeg angrer på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kjenner meg igjen og når jeg så klarte å kapre tilbake etter lang tid forsto jeg igjen hvorfor det ble slutt i første omgang. Forholdet er i dag dødt!

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Det verste er når man bare sitter å slapper av, for eksempel på bussen og ser ut av vinduet, og får "flashbacks" til morsomme øyeblikk man hadde sammen. Det er vemodig ass.

 

Likevel, prøv å bevisst tenke på hvorfor dere slo opp til å begynne med, og alt det som var negativt/trist og vanskelig. Angrer du deg fortsatt etter det, så kan du jo bare prøve å ta opp kontakten igjen, hvis det er det du virkelig vil. Kan likevel anbefale å vente en uke eller noe etter sommerferien for å se om du fortsatt føler det samme da, og ikke bare er i en periode der du kjeder deg eller føler deg ensom.

Lenke til kommentar

Jeg tror i mange tilfeller at man bare savner en kjæreste, ikke nødvendigvis x-en. Det tar lang tid å bygge opp et nært forhold, og du vil muligens ikke slutte å savne x-en før du har gjort det. Prøv å date og se om du finner en interessant person det er verdt å sate på. Hvis du fortsatt savner h*n så har du kanskje gjort en feil.

De fleste par som "prøver på nytt" ender jo ofte med å gå fra hverandre...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...