Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå vil han visst ikke treffes mer… :(


Anbefalte innlegg

la meg gjette, han skal studer medisin i øst_blokk?

du har laget 7 tråder før?

 

Du er ikke bra nok for han, han orker ikke treffe deg, han er ikke gira, sånn er det bare..... sorry. Han vil ikke bli sammen med deg men han vil hold døra åpen for sex og hygge..... trust me

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la meg gjette, han skal studer medisin i øst_blokk?

du har laget 7 tråder før?

 

Du er ikke bra nok for han, han orker ikke treffe deg, han er ikke gira, sånn er det bare..... sorry. Han vil ikke bli sammen med deg men han vil hold døra åpen for sex og hygge..... trust me

TS. Nei, han studerer ikke medisin, og ikke i øst_blokk heller (?)

Men han var veldig gira på å treffe meg for noen dager tilbake, og spurte om den og den dagen passet.

Og nå som jeg sa vi får ta det igjen neste sommer, så kontrer han med "Til høsten" i steden.. forstår ikke hvordan han tenker for å være helt ærlig.. Er litt såret nå.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Lenke til kommentar

 

la meg gjette, han skal studer medisin i øst_blokk?

du har laget 7 tråder før?

 

Du er ikke bra nok for han, han orker ikke treffe deg, han er ikke gira, sånn er det bare..... sorry. Han vil ikke bli sammen med deg men han vil hold døra åpen for sex og hygge..... trust me

TS. Nei, han studerer ikke medisin, og ikke i øst_blokk heller (?)

Men han var veldig gira på å treffe meg for noen dager tilbake, og spurte om den og den dagen passet.

Og nå som jeg sa vi får ta det igjen neste sommer, så kontrer han med "Til høsten" i steden.. forstår ikke hvordan han tenker for å være helt ærlig.. Er litt såret nå.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

 

Du må fortelle han at du vil treffe han nå. Om du hadde det godt sammen med han, så må du fortelle han det nå.

 

Kommunikasjon er ganske viktig, og vi lever bare en gang uansett.

 

Du kan være, bli eller gjøre hva du vil, men hvis du virkelig følte at han var bra for deg, og fikk deg til å føle deg glad og lykkelig, så burde du fortelle han det, slik at han vet, hva du egentlig betyr for han, slik at han vet at han blir verdsett, og spiller en viktig rolle for noen i denne verden.

 

Kanskje da vil han prioritere deg, og forstå at du betyr noe for ham, og ham for deg.

Lenke til kommentar

TS. Nei, han studerer ikke medisin, og ikke i øst_blokk heller (?)

 

Men han var veldig gira på å treffe meg for noen dager tilbake, og spurte om den og den dagen passet.

Og nå som jeg sa vi får ta det igjen neste sommer, så kontrer han med "Til høsten" i steden.. forstår ikke hvordan han tenker for å være helt ærlig.. Er litt såret nå.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

Dette er litt forvirrende, er det deler av historien du har utelatt? Han ga deg flere alternativer til dager dere kunne treffes og du ga ikke positivt svar med en gang til noen av alternativa?

 

Hvis du har slike luremus tendenser er det ikke rart han prioriterer annet først.

Lenke til kommentar

 

TS. Nei, han studerer ikke medisin, og ikke i øst_blokk heller (?)

 

Men han var veldig gira på å treffe meg for noen dager tilbake, og spurte om den og den dagen passet.

Og nå som jeg sa vi får ta det igjen neste sommer, så kontrer han med "Til høsten" i steden.. forstår ikke hvordan han tenker for å være helt ærlig.. Er litt såret nå.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

Dette er litt forvirrende, er det deler av historien du har utelatt? Han ga deg flere alternativer til dager dere kunne treffes og du ga ikke positivt svar med en gang til noen av alternativa?

 

Hvis du har slike luremus tendenser er det ikke rart han prioriterer annet først.

 

Nei, jeg har til og med foreslått dager vi kan møtes. Har vært mye frem og tilbake.. Kanskje til høsten da. Som han sier, lol. Det er han som forvirrer meg. Det han sier i siste melding, utifra min tolkning, er: "Har lyst til og treffe deg, men har dessverre ikke tid, så vi sees til høsten" LOL.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Lenke til kommentar

Nei, jeg har til og med foreslått dager vi kan møtes. Har vært mye frem og tilbake.. Kanskje til høsten da. Som han sier, lol. Det er han som forvirrer meg. Det han sier i siste melding, utifra min tolkning, er: "Har lyst til og treffe deg, men har dessverre ikke tid, så vi sees til høsten" LOL.

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

Som du sa i din post "Men han var veldig gira på å treffe meg for noen dager tilbake, og spurte om den og den dagen passet."

 

Sa du at det passet en av dagene han først nevnte, også avlyste han avtalen etter det?

Lenke til kommentar

 

 

Nei, jeg har til og med foreslått dager vi kan møtes. Har vært mye frem og tilbake.. Kanskje til høsten da. Som han sier, lol. Det er han som forvirrer meg. Det han sier i siste melding, utifra min tolkning, er: "Har lyst til og treffe deg, men har dessverre ikke tid, så vi sees til høsten" LOL.

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Som du sa i din post "Men han var veldig gira på å treffe meg for noen dager tilbake, og spurte om den og den dagen passet."

 

Sa du at det passet en av dagene han først nevnte, også avlyste han avtalen etter det?

Kunne ikke den ene dagen, så kunne ikke han... Så har blitt bare tull. Så spurte jeg han uken deretter, og da hadde han visst ikke tid og blablabla.. Så sier han til høsten. :// han ville vel ikke sagt det dersom han fortsatt vil møtes..

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Lenke til kommentar

Du kan jo få barn med ham. Da må han priotere deg.

 

Det er absolutt ikke noe man bør gjøre. Man bør være to om å få barn, i alle fall ikke lure noen for å få oppmerksomhet. Jeg tviler på at han blir mer velvillig innstilt av den grunn. Det å få barn er et stort ansvar og begge bør være enig i avgjørelsen (greit nok at uhell skjer av og til).

 

Men ikke få barn for å få oppmerksomhet fra en sommerflørt. Du blir aldri kvitt ham igjen etter det.

Lenke til kommentar

 

Du kan jo få barn med ham. Da må han priotere deg.

Det er absolutt ikke noe man bør gjøre. Man bør være to om å få barn, i alle fall ikke lure noen for å få oppmerksomhet. Jeg tviler på at han blir mer velvillig innstilt av den grunn. Det å få barn er et stort ansvar og begge bør være enig i avgjørelsen (greit nok at uhell skjer av og til).

 

Men ikke få barn for å få oppmerksomhet fra en sommerflørt. Du blir aldri kvitt ham igjen etter det.

 

Men HVA mener han? Hvis han ikke vil treffe meg mer, hadde han jo ikke sagt i høsten?! Herregud så rar han er!

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Jeg kan treffe deg istedet, vet hvordan du føler deg :)

Jaaaa, gjør det…

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

Lenke til kommentar

Herregud.. Skjønner ikke hva det er å diskutere. Gutten er jo åpenbart ikke interessert, punktum. Hadde han vært det hadde han hatt tid. Sånn er det med oss jenter og. Ikke legge noe mer oppi det :-) se om du finner deg noen andre som setter mer pris på tid med deg :-)

 

Date james bond over her istedet.. Haha

Endret av iloveitt
Lenke til kommentar

 

I hvilket fylke bor du da? :)

Oslo for øyeblikket, men er et par ganger i fylket ditt.. eller mitt. Er du litt kjekk og snill og sånt da?

 

Anonymous poster hash: d799d...4ef

 

Vel jeg er jo mest sannsynlig ikke James Bond, bare tok navnet før en eller annen nerd gjorde det, men du kan jo sende meg en PM om du vil ta det videre, litt vanskelig for meg å finne profilen din ut ifra "anonym".. Men anser meg selv som kjekk og goodlooking, har jo blitt kalt det før av jenter, men du må ta valget :)

 

Jeg hadde sikkert allerede skrevet til deg om du hadde en bruker og ikke brukt den "anonyme" ;)

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

la meg gjette, han skal studer medisin i øst_blokk?

du har laget 7 tråder før?

 

Du er ikke bra nok for han, han orker ikke treffe deg, han er ikke gira, sånn er det bare..... sorry. Han vil ikke bli sammen med deg men han vil hold døra åpen for sex og hygge..... trust me

Selvsagt er han ute etter sex. Derfor er det fint og holde døren litt åpen. Han er da en mann. Finner han ikke noe annet, ja da tar han det sikre. Til glede for begge som felles kan nyte sex.

Lenke til kommentar

Joda, sex er bra det og det er ikke noe i veien for å ha det tidlig, men det er ikke alle som vil det og da må man respektere det :)

Ja da, man skal respektere. Men da er det greit og kutte ut personen om man ønsker sex. Man bør være ærlig med hverandre. Man legger for mye i det seksuelle her på berget. Sex skal nytes. Det er en aktivitet som alt annet. Selv om sex er best der det er følelser, så kan sex også nytes uten følelser. Man må ikke en gang like personens utsende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er ulike der også. For mange er det best med følelser. For meg er det best med følelser, men jeg vet jo selvsagt at det kan skje og at det kan nytes uten også. Man blir tiltrukket av folk og ting kan skje, noen ganger kan de skje fort også. Jeg foretrekker likevel med følelser og for meg er det veldig intimt og veldig personlig.

Lenke til kommentar

Folk er ulike der også. For mange er det best med følelser. For meg er det best med følelser, men jeg vet jo selvsagt at det kan skje og at det kan nytes uten også. Man blir tiltrukket av folk og ting kan skje, noen ganger kan de skje fort også. Jeg foretrekker likevel med følelser og for meg er det veldig intimt og veldig personlig.

Sex er personlig, man kommer tett innpå personen man koser med. At vi legger så mye følelser i det er kun lært. Det er forventet at det skal være følelser. Men man kan fint nyte et knull uten følelser, det vet de fleste som har prøvd. Men sex er best om det er sterke følelser, det er sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...