Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobber forsatt i barnehage ja.

Og jeg er blakk. Har kanskje 30kr på kortet og 100kr i pengboka. Og neste lønning er den 12(!)

Hvordan har du klart det da? Er jo 18 idag.......

Skrevet
Jobber forsatt i barnehage ja.

Og jeg er blakk. Har kanskje 30kr på kortet og 100kr i pengboka. Og neste lønning er den 12(!)

Hvordan har du klart det da? Er jo 18 idag.......

les mer

Skrevet

Nå sitter jeg og skriver en oppgave om olje som skal leveres fredag. det er møkka kjedelig. :thumbdown: heldigvis er den bare på 4 sider med bilder.

Ps. det er vel ingen som sitter på enorme kunnskaper om hvordan olje blir til feks bensin? og har lyst til å dele de kunnskapene?

Skrevet

Nei, olje er ikke interresant, men jeg må skrive om det. og jeg har 2 dager på meg til å trylle frem 4 sider kjedelig fakta om olje.

Skrevet

google har sikkert mye spennende å dra fram, du får skrive litt om nordsjøen osv kanskje?

Burde ikke være vanskelig å dra fra kjedelig fakta, det vanskelige er å dra fram fakta folk gidder å høre på :)

Skrevet

har prøvd google litt, men det var ike til mye hjelp. vi var på ekskursjon til western geco, et firma som driver med seismisnke undersøkelser, så jeg skal skrive litt om det. og det er en oppgave som skal inneholde fakta om olje, ikke noe om historie eller noe sånt... det er en natur og miljø oppgave.

Skrevet

Det som skjer på holmgang idag er at de skal diskutere bilavgiftene i Norge (som du sikkert vet er sky høye) .. Det har seg nemlig slik at staten ser på bil som luksus gode nemlig :(

Skrevet (endret)
Og _DET_ angår so3'ere?

plz prøv lykken @ amotor :p

Ja det gjør det fortenk! :devil:

/me skal kjøpe bil snart!

*koble opp tv'n*

da kan jeg se på det mens jeg rydder rommet :)

For det _trengs_.

edit: begynner nå, etter reklamen :)

Endret av LoS
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...