Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bah.. og DER ga jeg opp å få gjort noe som helst arkivering.. Sulten som fan, lei som fan, trening snart. Og nå føler jeg for å ringe my beloved.. :love: *ringer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og forresten.. slapp? Ahh jeg har vel nok med 8 treninger i uka, om ikke jeg skal jobbe på kvelden i tillegg?? Ahhhh står heller opp tidligere i morgen.. (riiight) Blir vel til overtid imorra elns.. EVENTUELLT at jeg gjør noe annet mellom 8 og 4 enn å sitte på kafe med venner.. =)

Skrevet

OMFG ! *CLICK*

1 ) Den horete installen lå ontop i 15-fuckings-minutter

2 ) Den funker fortsatt ###### ikke !

EEAAAAHH!!

Gjest mafister
Skrevet

Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo :wow: Ser ut som hun tyr til reserveløsninger. :thumbdown:

Skrevet
Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo :wow: Ser ut som hun tyr til reserveløsninger. :thumbdown:

Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da?

Skrevet

Her er det motsatt=S

Blir nermest kastet ut om morgningnene...i helgene altså...

Gjør du ikke det så får du ikke lov til det..jaja..

Skrevet
Æsj, nå er mamma sur på meg, så får ikke gå ut. Husarrest, har ikke fått det siden jeg var SJU jo  :wow: Ser ut som hun tyr til reserveløsninger.  :thumbdown:

Husarrest i en alder av? Hva har du gjort nå da?

Ja, har du vært slem pike?

:p

Skrevet (endret)
Men Henriette Lien så usedvanlig strøken ut  :thumbup:

Enig!

Nå har jeg lagt inn ny fresht OS, liker det men fortsatt pissed.

La inn Engelsk-edition av win2000, håper det er bedre.

Men vi prates, jeg må legge inn noen programmer osv...

PS : Noen som vet om en download-manager som ikke er ad-supported?

Endret av zed
Skrevet
PS : Noen som vet om en download-manager som ikke er ad-supported?

Hva er poenget med en download-manager? Hvis det bare er det at du kan stoppe nedlastingen for å så gjennoppta den senere, så kan du jo bare bruke opera...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...