PT Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Stod nettopp opp, veldig utvilt faktisk Så kanskje det er håp for at jeg skal klare å komme meg på skolen klokken halv ni i morgen Anyways, nå skal jeg ned på rimi og handle meg en bigone. Orker ikke spise tørre skiver med hvitost...
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Me 2 skal ned i butikken... Må bare ta runden min her i huset for og finne noen penger Edit: Røde kryss er fint.... Endret 5. januar 2004 av Nikkor
PT Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Edit: Pt: msn avataren din var mye tøffere enn den du har nå,komprimere den gammle kanskje? Done... Meeen så fant jeg ut at PS lyger. PS sa at den komprimerte avataren min var 5.81kB, men var den det? Neida. Den var på hele 13kB, noe som var nesten 2 ganger så mye som den opprinnelige. Derfor har jeg nå skaffet meg et fint lite rødt kryss. (ja, det er et bilde ) EDIT: Lættis! Endret 5. januar 2004 av PT
sparks Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 SKal ned å hente det jeg vant på julekonkurransen på itpro viftestyring
PT Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 SKal ned å hente det jeg vant på julekonkurransen på itpro viftestyring Send meg en PM, så skal du få vite hvor du skal sende det Bigone på fatet og cola i glasset... Kan livet bli bedre?
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Ahh da har eg våknet. Skulle skjekke mail for å se om flexi hadde sendt mail om at høytallerne mine var kommet så så eg at eg fikk mail fra gamle sjefen min fra NGT der han skrev at de skulle gi meg maks hastighet hos NGT gratis. Jaja nå sitter eg og koser meg med 8mbit/867kbps linje. Svogeren hadde nevnt noe med 10mbit linje og noe greie så eg trodde eg skulle få VDSL 10mbit men nei. Skal ikke klage men bli litt skuffet. Men det er svogeren sin feil. Men eg "testet" linjen i DC++ så fikk en mail fra flexi om at eg kan hente pakken. Sånt vil eg våkne hverdag.
PT Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Ahh da har eg våknet. Skulle skjekke mail for å se om flexi hadde sendt mail om at høytallerne mine var kommet så så eg at eg fikk mail fra gamle sjefen min fra NGT der han skrev at de skulle gi meg maks hastighet hos NGT gratis. Jaja nå sitter eg og koser meg med 8mbit/867kbps linje. Svogeren hadde nevnt noe med 10mbit linje og noe greie så eg trodde eg skulle få VDSL 10mbit men nei. Skal ikke klage men bli litt skuffet. Men det er svogeren sin feil. Men eg "testet" linjen i DC++ så fikk en mail fra flexi om at eg kan hente pakken. Sånt vil eg våkne hverdag. Jeg vil også jobbe hos NGT! Sykt heldig du da!
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Drit i mobbing i signatur da! Jeg skjønner ikke helt.. Du er alltid opptatt av å bruke ironi når du diskuterer med JoachimR og sånn.. Og nå er dette plutselig mobbing? Jah-vel? Og hva får deg til å tro at det ikke var ironisk?
fy_pokkers Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Frank Zappa - Help I'm A Rock Edit: Coming up: The Mars Volta - Inertiatic ESP Endret 5. januar 2004 av nvoetfiv
fy_pokkers Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Drit i mobbing i signatur da! Jeg skjønner ikke helt.. Du er alltid opptatt av å bruke ironi når du diskuterer med JoachimR og sånn.. Og nå er dette plutselig mobbing? Jah-vel? Og hva får deg til å tro at det ikke var ironisk? Du virka veldig seriøs der Halfie =)
fy_pokkers Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 høhømm, er nå ganske sikker at du var det.. Okay da kanskje jeg bare burde begynne å tolke deg bedre.. =)
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jaja folkens. Sitter og koser med med musikk og mine nye høytallere. Hører på big boy - hey ya som vanlig.
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 dritt! har funnet at jeg skal jobbe i dag! ****** i ******!!!!!!!
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hehe men det betyr jo at du får penger. Eller? Endret 5. januar 2004 av SnowDOG_
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Joda, men har spist mye usunt i dag, og skulle liksom trene. Så kom som et sjokk Æsj, nå drar jeg... *jobbe seg opp i bedre humør* dere kan jo komme og besøke meg da
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Kor er det du jobber da? Er det undertøys butikk?
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 *ler* Haha, nei på Biltema... *se for seg litt møkkete oljehender og bustete,skittent hår* Nei, huff, må løpe til bussen..du fikk meg i hvert fall i bedre humør
Anbefalte innlegg