Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: ÆYH! Du er ikke på msn  :dontgetit: skal du dra snart da, eller? Havv fønn!  :thumbs:

Er ikke på msn slik at ikke planene mine for i kveld blir avlyst fordi jeg er frekk eller noe. Men skal være her noen timer til, ja.

Sparks: Du er kresen! :no:

Kresen nei? Heh.. Smaken er som baken..

du har fine lepper though :love:

Skrevet (endret)
Litt av et klassebilde... Tror ikke jeg vil til Katedralskolen...

Vi har jo amerikansk flagg og greier jo! :thumbs:

EDIT: ...eller var det de ikke-opererte ansiktene du reagerte på?

Endret av HalTan
Gjest mafister
Skrevet (endret)
Kresen nei? Heh.. Smaken er som baken..

du har fine lepper though  :love:

Du er jo en smule kresen når du ikke sier at hun i midten var pen, for det er umulig å si at hun er stygg da. Og angående leppene og egentlig hele ansiktet mitt; pleier ikke se sånn, et lite søtt forsøk på å imitere en kompis (han ligner på en torsk) :thumbs:

EDIT: Hadde egentlig tenkt å søke Katta på andre, men så hørte jeg at det var så mange geeker der. Nei, Haltan, hinter ikke til noe nå :p

Endret av Candyfloss
Skrevet
Ikke-opererte??? Hvor har du det fra? :roll:

Si det...

Fint flagg, det skal dere ha. Men dere så jo ut som noe, ja, hva skal jeg si for å unngå enda en advarsel? Rask?

Det SERIØST unødvendig å være så forbanna frekk. Gå og legg deg.

Gjest mafister
Skrevet

Ikke start en krangel IGJEN, da.. Enige om å være uenige? :yes:

Skrevet
EDIT: Hadde egentlig tenkt å søke Katta på andre, men så hørte jeg at det var så mange geeker der. Nei, Haltan, hinter ikke til noe nå :p

Vel, det ER det. Men ingen er så geek som *host* Mr. J *hark*

Skrevet
Beklager HalTan, jeg trenger hverken mer warn eller flere uvenner. Men gå med på at dere kunne anstrengt dere litt i klesveien...

hvis du har noe mer imot meg og henholdsvis enkelte av mine venner så kan du ****** meg sende meg en pm.

Skrevet (endret)

Stilig klassebilde. Kjenner igjen en del av dem ja. Vårt var ikke like oppfinnsomt.

Edit: godt nyttår btw :fun:

Endret av Josten
Skrevet

Da stikker jeg snart... Skal være der borte i 6 tiden.. Må dusje og greier.. spise først også.. sto opp for tre kvarter sia elns..så skal det jo kjøres stil på nyttårs...

hasta luego! (på gjensyn)

Gjest mafister
Skrevet (endret)

Nja, kanskje ikke kresen, bare litt annen smak? :yes::p

Ble jo ikke sur, dere får jo mene hva dere vil da gutta... :p

Endret av Candyfloss
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...