Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hehe.. Tenkte jeg skulle "show'e off" litt for hu jeg nesten er sammen med nå! :roll:

Edit: Hadde skikkelig problemer når jeg skulle kjøpe dress da, for enten passa det ikke eller så var det ALT for dyrt.. Er ikke noe vits i å punge ut 5.000 for noe som bare skal brukes på 3 konfirmasjoner (med siden egen) og 17. mai! Men ble til Giovani.. Er det bare meg eller er det merke sugent eller noe sånt? :whistle:

Edit: MÅÅÅ bare nevne at jeg skal gå med knall rosa slips!! :!: :blush:

Endret av Glisevask
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åja? Bare vent til jeg sitter her med 3 halv-grove skiver med et godt lag med bringebærsyltetøy på klemmetube og et stoooort glass frisk melk!! =D

Pft! Mamma sin boller varme med masjones og 2 slicer med servelat! :love:

Skrevet
Åja? Bare vent til jeg sitter her med 3 halv-grove skiver med et godt lag med bringebærsyltetøy på klemmetube og et stoooort glass frisk melk!! =D

Pft! Mamma sin boller varme med masjones og 2 slicer med servelat! :love:

Hmmm, høres jo godt ut da.. :love:

Skrevet

Jeg prøvde nettopp dressen jeg skal gå med i to konfirmasjoner, satt som et skudd. I felt like a hundred bucks :green:

Men mamma, som den selverklærte fasionguruen (hun ser på homsepatruljen, det holder visst) vil at jeg skal gå med sjokkgul/grønn/lilla/rosa slips for å være "kul".

Jeg hadde ikke gjort det for å "sjokkere", og jeg skal ihvertfall ikke gjøre det nå som det er mote. At mange velger å begå klesselvmord ved å kle seg ut som en klovn er greit, men ikke tving drittet på meg.

Skrevet
Carl M = Stine

Say what? Trenger briller du.

En ser da tydelig det nydelig artwork by Steffyboy og 4 tilfeldige bokstaver i sort i min avatar.

Skrevet

Men mamma, som den selverklærte fasionguruen (hun ser på homsepatruljen, det holder visst) vil at jeg skal gå med sjokkgul/grønn/lilla/rosa slips for å være "kul".

Jeg hadde ikke gjort det for å "sjokkere", og jeg skal ihvertfall ikke gjøre det nå som det er mote. At mange velger å begå klesselvmord ved å kle seg ut som en klovn er greit, men ikke tving drittet på meg.

:!:

Genialt sagt!

Morra mi er og sånn, dog ser hun ikke på homsepatruljen!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...