Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vi ringte til Jernia i sted, vi trenger en ny firkantskrutrekker. Men de påstod at de ikke visste hva det var?!

Hva i h. skjer med Jernia? Jeg trenger en firkantskrutrekker, og jeg trenger den nå.

Ganske slettet

Endret av ]/[etallica
Skrevet

Nå har jeg trykt omtrent 10 ganger til på signaturen til Sovietpig.

Og jeg konstaterer at du tar feil, sovietpig. Når jeg trykker et par-tre ganger på den linja så merker jeg hele signaturen din.

Skrevet (endret)
Supportersanger kan faktisk være _veldig_ fengende... Selv om det er for fotball!

Hey du!

Ikke noe support her :D !

btw: Neste gang får du kle ut "Support" litt bedre enn det der....

TSP - Trøtt, dårlig humor... :sleep:

btw: Dette er datoen jeg ble født på for femten år siden :dribble:

Endret av The Strategy-player
Skrevet
Du har ikke skrudd mye i ditt liv har du? ;)

Det der en vanlig skrue som du trenger et stjerneskrujern til, ikke en braconøkkel eller hva du har funnet frem.

Ikke for å være vrang, men siden du påpeker andres erfaring med å skru: Det heter umbraco-nøkkel :thumbup:

Skrevet

Grattis!

Barskingene tør å ta imot noen 10 %-ere for å få hetset noen man ønsker å hetse.

Jeg har 50 %. :w00t:

Alle var fullstendig verdt en advarsel, jeg klager ikke, men jeg angrer heller ikke på noen av dem! :)

Skrevet
Grattis!

Barskingene tør å ta imot noen 10 %-ere for å få hetset noen man ønsker å hetse.

Jeg har 50 %. :w00t:

Alle var fullstendig verdt en advarsel, jeg klager ikke, men jeg angrer heller ikke på noen av dem! :)

vil da si at jeg har fått sagt det jeg ville si opp gjennom min forumtid. ;)

Skrevet
Nå har jeg trykt omtrent 10 ganger til på signaturen til Sovietpig.

Og jeg konstaterer at du tar feil, sovietpig. Når jeg trykker et par-tre ganger på den linja så merker jeg hele signaturen din.

er bare noe du tror det :cool:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...