Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævla nerdejente i klassen min ass. Ble satt på samme prosjekt som henne; jeg gjør min del og hun gjør hennes. Så sier hun at jeg må ringe henne fordi vi må prate i en halvtime om hva den andre har gjort? Er hun ensom el? :p

Mamma kastet nettopp 15 av lipglossene mine. Flyter rundt overalt. Gleder meg til lørdag :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vennegjengen min skal være oppe i romsåstoppen natt til første og vi har tenkt og grille.. Har noen peil på om det er lov å fyre opp bål natt til 1.mai?

All bålbrenning i eller i nærheten av skogmark er forbudt uten brannsjefens tillatelse i tiden 15. april – 15. september, jfr. brann- og eksplosjonsvernloven § 5 om den enkeltes plikt til å forebygge og begrense skadevirkningene ved brann, eksplosjon og annen ulykke.

Skrevet
Husker ikke hva jeg har skrevet her i dag, så jeg gidder ikke fortelle om dagen min i Oslo. :p

Så du meg eller? :p

Hehe, nei. ;)

Om ikke du var på Ullevål sammen med alle andre skoleelevene så. :p

Skrevet
Vennegjengen min skal være oppe i romsåstoppen natt til første og vi har tenkt og grille.. Har noen peil på om det er lov å fyre opp bål natt til 1.mai?

All bålbrenning i eller i nærheten av skogmark er forbudt uten brannsjefens tillatelse i tiden 15. april – 15. september, jfr. brann- og eksplosjonsvernloven § 5 om den enkeltes plikt til å forebygge og begrense skadevirkningene ved brann, eksplosjon og annen ulykke.

Æsj..

Takk for svar, Ueland

Skrevet
Rikets Røst :w00t:

Bare jeg som synes det blir litt mye Otto Jespersen? Og at han kun spiller på det satiriske?

Vi er leie av dem.. Blir for klisje hele greia.. Kjedelige intervjuer uten mening osv.

Skrevet
Kan jeg si at det var positivt eller negativt ment?

Ro egget. Mente bare at det ikke var så sykt. 14 eller 15 år bryr meg midt i brunøyet, mental alder og oppførsel er w1n.

Fy faen, 9.-klassinger suger!

:ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...