Carl M Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg går fra 5+ til 2/3 i matte pga en grusom prøve, og noen småting som jeg ikke er så keen på å dele med resten av Norge, men jeg skal gi deg et hint:De er roten til alt det onde, og du er en av de. Det er rimelig kjipt. Verden suger, sånn er det bare. Live with it! Verden kicker ass, den har sine nedturer bare, geeez.
nr.4 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hva slags dameproblemer har du rota deg opp i nå da, Steffy?
Dahl Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det er rimelig kjipt. Verden suger, sånn er det bare. Live with it! Verden kicker ass, den har sine nedturer bare, geeez. Da har min "lille nedtur" vart i 15, snart 16 år.
Eline Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Altså, verden er ikke så dårlig, sånn egentlig... Det syns da i hvert fall jeg... Men jo bedre du har det, jo verre kan du få det
Carl M Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det er rimelig kjipt. Verden suger, sånn er det bare. Live with it! Verden kicker ass, den har sine nedturer bare, geeez. Da har min "lille nedtur" vart i 15, snart 16 år. Suicide? Tviler på at du har det særlig vondt.
Dahl Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Da har min "lille nedtur" vart i 15, snart 16 år. Suicide? Tviler på at du har det særlig vondt. Du har rett, det var ment som en fleip.
phax Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 buhu, nobody loves me. små problemer virker så store i den alderen der.. men ei fin tid var det jo også.
Carl M Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Altså, verden er ikke så dårlig, sånn egentlig... Det syns da i hvert fall jeg... Men jo bedre du har det, jo verre kan du få det Nettopp, trenger ikke innbille oss at vi har det så forferdelig. "some things in life are bad" baby! Endret 19. april 2005 av Carl M
hylo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så.
lsdfffffffffdfs Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ikke så ille dag i dag nei, skolen hadde besøk av en sånn dansegruppe som kalte seg TeamAction. CHICKS!
Dahl Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ikke så ille dag i dag nei, skolen hadde besøk av en sånn dansegruppe som kalte seg TeamAction. CHICKS! Kåte jævel.
Eline Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa?
Goophy Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Mega-boner perhaps?
hylo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Jeg sykla, også ble buksen litt for stram ved kneet. Så sa det ''skratch!'', så var hele kneet synlig. Det ser litt kult ut, da.
hylo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Bah, jeg har fortsatt vondt i halsen! Nesen har begynt å bli litt rar og... Søren ta disse vår-forkjølelsene! Da er vi to. Og idag revna buksa mi. Så det så. Hvordan klarte du å revne buksa? Mega-boner perhaps? Ja. Det også.
T.F.T Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg går fra 5+ til 2/3 i matte pga en grusom prøve, og noen småting som jeg ikke er så keen på å dele med resten av Norge, men jeg skal gi deg et hint:De er roten til alt det onde, og du er en av de. Ditto i fysikk... Teller tentamenskarakteren virkelig så himla mye i forhold til de andre prøvene ?
ATi-Radeon Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 snart får jeg Pumping Iron på dvd, og snart er UFC 52 accessable. WEEEEEEEEEEEEEEEE
Dahl Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Teller tentamenskarakteren virkelig så himla mye i forhold til de andre prøvene ? Hos meg teller den opptil 50%. Endret 19. april 2005 av @kd
Anbefalte innlegg