Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Proff og loff? Hva er det for noe rart? :p

det er et fotball spill som går ut på å treffe mål, den som treffer er proff, den som bommer er loff.. boooring :thumbdown::innocent:

EDITh: neeei robB var kjappest :D

Endret av Litejk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, at du gidder.

Men det stod i readme-en at man ikke kunne stole på integraltingen til kalkulatoren her, juks og fanteri.

Lommeregneren min fikk riktig though...

Skrevet (endret)

Digg skrift... :p

Vært og trent spinning nå, men var litt for sliten til å gi alt, så satte meg helt bakerst :blush: Nå er jeg sulten, og skal spise jegergryte. :love:

Endret av AnAnAs
Skrevet
Sorry for support, men aner ikke hvor jeg skal spørre om dette. Er ikke noe greier som heter word her. Den der irriterende hjelpkatten herpa nemlig word for meg. Den spurte meg om noe, aner ikke hva, og jeg svarte bare ja. Gjorde sånn at alle tegnene ble helt herpa (se bildet). Noen hotte hint?

Ingen som gidder å hjelpe? Nei vel..

Skrevet
Jeg har vondt i halsen.

Jeg og... :(

Jeg var på Lillestrøm kampen i går og jeg skrek så mye at jeg holdt på å kaste opp :ermm:

Lillestrøm for teh win! Ikke det at jeg bryr meg om fotball, men liksom 75% av klassen min var der.

Skrevet

Hot tip til Tomat-Ulf: Klikk på knappen med bilde av et sånt rart tegn som du har så mange av på bildet ditt. Knappen er på standardverktøylinja.

Skrevet
Åå, gleder meg til 8. Mai! Da får jeg endelig bestilt delene og bygd meg en data! *Hoppe og sprette rundt*

Kamfimasjon?

Eller konfirmasjon... :p

Skrevet
Hot tip til Tomat-Ulf: Klikk på knappen med bilde av et sånt rart tegn som du har så mange av på bildet ditt. Knappen er på standardverktøylinja.

Hvordan hva sa du? Skjønte ingenting jeg.. Er nok dum.

Skrevet (endret)

Svamp og Goophy er nerder :p

Kommer dere noen gang til å få bruk for det der?

Med mindre dere skal regne ut veien til månen selvsagt...

EDIT: Tomat: Ctrl+z :thumbup:

Endret av kennethdammyr
Skrevet (endret)
Tonio er slem.  :cry:

Det er fordi jeg vet at du liker det på den måten! :)

:ermm:

Jaok.

Tonio kalte meg både skummel og en syking i samme MSN-samtale.

Sa jo ingenting rart/spesielt heller. :hmm:

Endret av ehs5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...