Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til skolen jeg. Har ikke vært på skolen på nesten tre uker pga sykdom og påskeferie. Må skjerpe meg heftig hvis jeg i det hele tatt skal drømme om å få like bra karakterer. Etter skolen skal jeg pumpe jern på treningen :whistle:

Skrevet
Nå begynner jeg på årets siste sjokolade snart.

å? :dontgetit:

Ja, har en "avtale" med meg selv om å ikke spise snop, dvs godteri med sukker i, utenom jul og påske. Så ikke mer sånt før 24. desember :)

Men "avtalen" innbefatter ikke chips/nøtter og sånt, så det kommer jeg til å spise, men vil prøve å moderere inntaket litt :innocent:

Jeg og SnowDOG_ kan konkurrere om hvem som klarer å spise minst :p

Skrevet

Nei, sprit kan jeg da kjøpe nå om jeg får lyst til å ta knekken på leveren min.

På 20 års-dagen min er jeg kommet i mål mm. noe usannsynlig skjer.

Skrevet
Nei, sprit kan jeg da kjøpe nå om jeg får lyst til å ta knekken på leveren min.

På 20 års-dagen min er jeg kommet i mål mm. noe usannsynlig skjer.

Onanere 3 ganger daglig fra du er 13 til du er 20?

Jeg har samme avtale med meg selv.

Skrevet

Hva gjorde du på TG? Krøp under bordet?

Goophy: Hva er målet ditt da?

Skrevet

Hva gjorde du på TG? Krøp under bordet?

Goophy: Hva er målet ditt da?

Stakk til hotellrommet mitt.

Skrevet

Hmm.....hadde avtale med meg selv at eg skulle begynne å trene og gå ned i vekt og det har jo eg klart. Har gått ned ca 5kg fra nyttår og går jo lange turer og sånt men har ikke gått som eg håpet. Er jo bare ca 1.2kg pr mnd siden nyttår. :hrm:

Skrevet
Hmm.....hadde avtale med meg selv at eg skulle begynne å trene og gå ned i vekt og det har jo eg klart. Har gått ned ca 5kg fra nyttår og går jo lange turer og sånt men har ikke gått som eg håpet. Er jo bare ca 1.2kg pr mnd siden nyttår. :hrm:

Hvis du har fått mer muskler i løpet av tiden går det vel opp i opp? :)

Skrevet

Godt mulig eg har fått mer muskler men eg har ikke trent noe med vekter faktisk. :shrug:

Stoppet litt opp nå og eg begynte å både gi blaffen i kostholdet og diabetesen. *slå seg selv på rett spor igjen* :mad:

Skrevet

SnowDOG_, syns 5 kg høres mye ut jeg?

---

Nå er det bare én skje igjen av påskeegget :(

Ikke at jeg klarer mer i kveld, er litt kvalm nå, faktisk. Men litt bedrøvelig, det å ikke skulle kjenne smaken før til jul.

Skrevet

Har også bestemt meg for å slutte med søtsaker og prøve å spise sunt. Har faktisk ikke spist sjokolade siden.....igår :) og ikke spist pizza sidan kl 16:00

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...