Nilsen Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kåte jævler. getz soem real pøssy. Endret 28. mars 2005 av Natrium
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet.
diversity Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet. Dakar.. Tror du TG har noe med dette å gjøre
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Det er sikkert alle som ikke vasker henda sin skyld. Utrolig ekle folk.
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 AHH, Ik BEEEn bakk! Short summary, anyone? Hva har skjedd mens jeg tok ferie?
Ø.B. Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Velkommen tilbake! Har ikke akkurat skjedd noe stort her altså..
Solid Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet. Høres ut som TG-syken.
hylo Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Uff. Idag har det vært fint ute. Har gått meg en tur, kost med bikkja og spilt fotball. Noe så gøy!
SnowDOG_ Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF?
MrLeftfield Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF? uflaks, m8
Heatsink Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF? jaja det kom da to babes :!:
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hatt besøk av damen jeg! For en fin dag! Kom deg vekk fra forumet... EDIT: Hatt besøk... Doh. Endret 28. mars 2005 av fredrikrb
MrLeftfield Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hatt besøk av damen jeg! For en fin dag! Kom deg vekk fra forumet... EDIT: Hatt besøk... Doh. enig med den
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Pelle: Oppsummering av uken: AAAAAAAAAAAARRRRRRRRNEEEEEEEE Tonio=lesbesex
Anbefalte innlegg