Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kill Buljo var genialt!! :lol:

Skal jeg love deg, er helt rått!

EDIT; siden noen ikke likte at jeg gjentok det.. Bedre nå?

Endret av Sc0oT
Skrevet
Det går mest i smileys og store og små bokstaver på helt feil sted. :p

Edit: Og mange z'er.

Huff, hadde ei som lagde ikoner selv/fikk tak i et eller annet sted. Og en av de var slik at det først kom "hva", neste blink var "sjer" og den siste var "A??". Sånne er sinnsykt irriterende... Det er slike småfeil som gjør at jeg blir gal...

@nerdVANNA: Ikke?

@@kd: I går ville du ikke legge ut bilde og i dag har du bilde av deg selv som avatar! :!:

Skrevet (endret)

Vakkert Andrè, helt deg :)

Begynner å venne meg til min egen avatar nå, relativ fornøyd også :cool:

Endret av am3k
Skrevet

Vet ikke om jeg bare er unormal, men jeg trakk ikke på smilebåndene en eneste gang mens jeg så Kill Buljo. Det var... rett og slett... hva er ordene jeg leter etter... ikke morsomt?

Skrevet
Vakkert Andrè, helt deg :)

:!:

Joda, avataren er av meg.

Jeg bare kødda i går Tonio. Mens jeg skrev at jeg ikke ville poste bilde så forsøkte jeg å overføre bilder tatt med mobilen min. :D

Skrevet
Jeg bare kødda i går Tonio. Mens jeg skrev at jeg ikke ville poste bilde så forsøkte jeg å overføre bilder tatt med mobilen min. :D

Var jo bra alikevel! :p

Men du har brune øyne?

Skrevet (endret)

Var jo bra alikevel! :p

Men du har brune øyne?

Nei, de er blå. :)

Endret av @kd
Skrevet (endret)

Da vil jeg ha et bilde av deg der fargene er mye bedre, for på de to andre ser de brune ut!

Sove nå? :dontgetit:

Går og leser litt i "Stort sett harmløs" nå jeg, hadet! :)

Endret av Tonio
Skrevet
B|Real lider du av søvnproblemer eller?

Nei, jeg sover godt om kveldene, men jeg orker ikke å legge meg...å dra hjem å legge meg betyr bare enda mer kjedsomhet når jeg våkner og pc'en min er i grotta. Tar heller og sover i grotta nå når jeg ikke orker å være våken mer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...