Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede:

Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på.

Forsvaret: 2

Lokalbefolkning: 0

:green:

W00! seier! Virket som om det var de dere kjempet mot. ;)

Skrevet (endret)
Natta, fredde.

edit: OMG, 3 poster på rad av medlemmer av Bullshit-Crew. Hvor er HalTan?

Hvem er BS-crew?

Btw, jeg stikker til loppekassen, jeg. Nattis!

Endret av Bandidos Pelle
Skrevet

Forsvaret: 2

Lokalbefolkning: 0

:green:

W00! seier! Virket som om det var de dere kjempet mot. ;)

Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste.

Skrevet
Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste.

Kanskje det var et skrik om hjelp? Jeg hadde vært redd om jeg var på samme bredde og lengdegrad som b-real når han var bevæpnet. :hmm:

Skrevet
Natta, fredde.

edit: OMG, 3 poster på rad av medlemmer av Bullshit-Crew. Hvor er HalTan?

Hvem er BS-crew?

Btw, jeg stikker til loppekassen, jeg. Nattis!

Yours truly, LarsP, fredrikrb og HalTan.

Skrevet

Eneste vi har vært i avisen er i aftenposten. der var det en artikkel der 3 stykk fra troppen vår var.

Hva panser ellers har gjort kan ikke jeg si noe om. Jo...det var noen fra STORM (ESK4) på nrk1 nyhetene..

Skrevet

Gud mauning!

Når er det best å få levert ut en jobbsøknad, kan det være "skadelig" å komme for tidlig, eller gjør det ingenting?

Skrevet

jeg har i dag fått den store gleden med å få utdelt jobben med å rydde rommet mitt:P WOHOOO .. ehm. nei

Noen som bur i Rogaland som vil joine meg?

Rommet er stort og masse rot. må skue ting for å komme fram til pc/sofa (sover på sofaen fordi senga har knokke og ligger i deler.

Må tru at jeg gleder meg til denne jobben. :S

Skrevet

Nå fikk jeg nettopp brev med hjem med varsel om at jeg må skjerpe meg på skolen. Kommer til å gå ned i orden/oppførsel og Kunst og Håndverk fra karakter 4 til karakter 3. Huff, nå blir fatter'n sur!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...