Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grattis wh1te..

menne....hadde ikke du tatt ett bilde da du rispet inn "Kari Anne" i armen??

kan du legga inn det bilde..?

Kjenner ei som heter det samme ser du...

Idiot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gratulerer med kvinnedagen (Til de av dere det måtte gjelde hehe) :D

Største oppskrytte dagen ever :ermm:

Det var da noen protestaksjoner i sentrum i dag, men ikke noe mer. Litt ironisk at det var undertøysshow i sentrum i dag også da. :wee:

Hehe genial kombinasjon :D

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal be om å få en ukes ferie fra forumet, slik at jeg endelig kans ette i gang og jobbe med lekser jeg?

Men, nå må jeg dra på kiwi og handle mat til i morra.

Skrevet

Det MORSOMME med det, det er at man ikke får 64 en gang. :green:

Vi glemte en regning her en gang, og jeg satt med 50kbps... DET var kjipt, var bare en dag eller to, men satan så kjipt.

Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal be om å få en ukes ferie fra forumet, slik at jeg endelig kans ette i gang og jobbe med lekser jeg?

Du er ikke den eneste.

Skrevet (endret)

Ferietingen er prøvd før, fungere skjelden folkens. Er bare å innse det.Snakker fra grundig erfaring her.

Endret av B|Real
Skrevet

Det finnes en annen måte. Det er bare å få alle disse nye spammerne (nevner ikke navn *hostharrypotterhost*) til å rekruttere vennene og få de til å spamme like mye, så er plutselig ikke forumet så interessant mer.

Skrevet

Gidder ikke å surfe engang. Slått av bilder og sånt på web leseren og surfer bare på hw.no og andre forumer der bilder ikke er kritisk nødvendig. Passer fint for imorgen skal opp i 06tiden og skal på kjøretur til sogn og fjordane med en kompis. :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...