Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Går og sjekker utstyret*

Hihi.

Hehehe Tulling :p (Joda det var der det også)

Skal preparere skiene litt, frem med blåselampe, hardvoks og skrape, jepp da har jeg no å gjøre :yes:

Skrevet
Hehehe Tulling :p (Joda det var der det også)

Skal preparere skiene litt, frem med blåselampe, hardvoks og skrape, jepp da har jeg no å gjøre :yes:

:p

Huff ja, preparere ski tar fryktelig med tid, har jeg forstått. Kjenner en som reiser på det som er av skirenn, han bruker flere timer for uka på å preparere ski :o

Skrape, smelte på, skrape, smelte på, pusse osv..

Skrevet (endret)

Det er verdt det ;) Ingenting slår god gli og masse fart, Får trimme stålkantene litt også hvis jeg finner en fil, ikke no vits å gjøre noe halvveis hvis man setter i gang...

Endret av Launch
Skrevet

Sukk. Hadde en litt blond berte innom nå nettopp. Hun hadde bare skrevet 1990 under "fødselsdato", så jeg spurte hvilken dato i 90 hun var født.

"Nitten nitti"

Nei, jøss, sier du det? Jeg trodde det var 1890, jeg.

Skrevet

Præhæ! Du har så mye søte kunder, psilocybe. :D

Blir liksom sånn "dette var da ikke planlagt, eneste jeg skulle si var nittennitti, navlen og piercing". Hihi.

Skrevet (endret)

Noen som vet butikker i Alta som selger snowboard?

Skal dit i morgen, og tenkte man skulle skaffe seg snowboard :p

psilocybe : må ha vært en smart en..

Endret av b0berg
Skrevet

:realmad:

Måtte nettopp kjøpe ny bukse siden mamma hadde tent opp i peisen med 3 av de andre buksene jeg hadde fått.

*argh*

Hun mente det ikke gikk av å bruke de blant folk.

Makan!

Skrevet

Da syns jeg du skal få noen måneders fritak for husleie.

Er ikke det litt dobbeltmoral, at du må betale for å bo der, men samtidig skal hun bestemme hva du skal gå med? :hmm:

Skrevet
:realmad:

Måtte nettopp kjøpe ny bukse siden mamma hadde tent opp i peisen med 3 av de andre buksene jeg hadde fått.

*argh*

Hun mente det ikke gikk av å bruke de blant folk.

Makan!

Din mor tente i peisen med 3 bukser som du har fått? Og dette skjedde fordi hun mente at det ikke gikk an å gå blandt folk med? Og hun synes fremdeles ikke at du skal få gaver..? :blink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...