Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når kom du tilbake fra øvelse B|Real?

Leser du egetlig SO3?

Gidder faen meg ikke å lese flere titalls sider for å finne ut når han skulle vært tilbake/var tilbake, når han er inne på posten allerede... :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh var digg med en liten siesta. Sov utrolig dårlig inatt siden det var så pokkers kaldt på rommet. Nå har eg vært nede og hentet sånn derre ovn. Føler meg helt konge nå. *nyte så lenge det varer* :D

Edit: Varte ikke lenge nei. Huff b-real det var trist å høre. Hadde eg vært religiøs hadde eg bedt for dokkor. ;)

Skrevet

Jeg har ikke fått sove før 2 alle nettene i det siste... pga jeg har så kraftig hoste :(

Var hos legen i går og fikk ekko piller av ham. SÅ om kanskje en uke så er hosten vekk :)

Skrevet
"sånn derre ovn" er det et så ukjent objekt da?:p

Stfu! :p

Elektrisk varmeaparat da. Suger i norsk. :mad:

vell, unnskyld da :innocent:

B|Real:trist å høre om moren din!be strong=)

Skrevet

Rare greier, har pratet med muttern nå og hun var deppa osv, men jeg ble GLAD av en eller annen grund...humøret mitt steg betraktelig.

Livets veier er rare damit :p

Skrevet

Nå skal jeg fortelle dere ett evetyr.

Jørgen har bla. to venner. Den ene er gutt, den andre er jente. En dag ble disse to sammen. Jørgen hadde ikke noe imot det.

Men så en dag får gutten det for seg at jeg og jenta er utro, fordi vi snakket om sex. Han fikk jenta til å grine ved å si masse idiotiske ting. Det ender opp med jørgen trøster henne, og da blir gutten enda mer sint.

Jeg er Jørgen. Noen som mener han hadde rett til dette?

Skrevet (endret)

Ser ikke ut som Jørgen gjør noe galt der nei, faktisk ganske bra gjort. :]

EDit: Hils til Jørgen å si at han gjorde det riktige :)

Endret av TheMasteR
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...