Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahh, fant nettopp ut at jeg kan bruker photoshop til å endre navn på mp3'ne mine! elsker det programmet! :D

What? Hæ? :p

jepp. ;)

 

i filebrowsern, så kan man bruke den funksjonen man bruker til å forandre filnavn på bilder på mp3'er eller alle andre filer for den saks skyld. (automate, batch rename)

 

trengte og numrere noen mp3'er her før jeg overførte de til mp3 spillern, så to sekunder i photoshop så var 37 mp3'er flott numrert! :D

 

edit: for å kunne rename andre filer en bilder må man gå på view under file browser'n også velge unreadable files.

Endret av phax
Lenke til kommentar

OK katter KAN vist være skremmende...

Gamlingene er bortreist så jeg passer kattebeistet hos dem. Kom hjem fra en lag kjedelig dag på kurs, så jeg la meg på sofaen med armene på magen og sovnet. Bråvåknet av at pelsdotten landet på magen min og jeg skvatt så armen føyk automatisk opp så katta fløy gjennom luften og traff veggen... Fomlet litt og surret seg oppi godstolen sin og kikket rart på meg. Håper hun ikke prøver seg på flere sånne stunt...

 

*Puh* Kan ikke huske sist jeg skvatt så mye.

Lenke til kommentar

Hva fikk du, hva fikk du, hva fikk du?

 

Tror jeg legger meg tidlig i dag, med ny donald pocket, er ekstremt sliten i det fungerende øyet, renner og helvete. Tror det kan ha noe å gjøre med at jeg brukte briller lite mens jeg var på sykehuset grunnet bandasje på øyet, og derfor lite passende briller.

 

Kjedelig er det ihvertfall.

Lenke til kommentar
*Se på pakka jeg fikk fra Netshop*

 

:love:

Og den inneholder hva?

 

@fredrikrb: mulig det, kjenner ikke til den funksjonen ;)

 

Edit:

Tror jeg legger meg tidlig i dag, med ny donald pocket, er ekstremt sliten i det fungerende øyet, renner og helvete. Tror det kan ha noe å gjøre med at jeg brukte briller lite mens jeg var på sykehuset grunnet bandasje på øyet, og derfor lite passende briller.

Nå har jeg gått glipp av noe her...

Dessuten er vel det "lenge" siden siste DP kom ut ;)

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Det var da tungvint...

Er da lettere å bruke windows sin rename funksjon.

Merk filene, rename første fila, resten får samme navn med "teller" bak (1), (2) osv.

det visste jeg faktisk ikke, man lærer mye idag!

 

men ville rename filene mine litt mer avansert. filene var noe slik ca:

 

mr.blablabalba.is.reading.thehitchhickersguidetothegalaxy.book1-01 of 37.mp3

 

men av en eller annen grunn ville ikke mp3 spillern min sortere de riktig da så jeg ville ha de slik:

 

01 of 37 - HGTTG_1.mp3

 

:)

 

edit: glemte en viss ikke.. :p

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...