Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

SMASH! Hadde akkurat råd :wee:

I morgen skal jeg på julebord med jobben. Jobben er kjent for å utsette ting så lenge som mulig; inkludert dette julebordet. Det er bare èn ting som skurrer..Vi skal møtes innenfor Oslo Spektrum på en bar. Hvordan skal vi komme inn dit når vi ikke har fått billettene enda? *ler av hele opplegget*

Endret av AnAnAs
Skrevet
SMASH! Hadde akkurat råd :wee:

I morgen skal jeg på julebord med jobben. Jobben er kjent for å utsette ting så lenge som mulig; inkludert dette julebordet. Det er bare èn ting som skurrer..Vi skal møtes innenfor Oslo Spektrum på en bar. Hvordan skal vi komme inn dit når vi ikke har fått billettene enda? *ler av hele opplegget*

Lykke til.. :)

Og vet ikke om du så kommentaren min, men ser at signaturen din er i boks igjen.. ;)

Skrevet
Kan aldri bli for mange..  Iallfall med slike nick.  :whistle:

Er det ikke mange jenter her eller? :thumbdown:

Jenter burde bli mer spill & data intereserte!

3/8 som leser SO3 nå er jenter, så det er vel ikke så verst. Men hoveddelen av medlemmene på forumet er vel gutter.

Skrevet

også har man jo de som lager seg jente nick bare for å få mer respons her på forumet! :D

var vel en som het noe slikt som jente20jentejente eller lignende, men han var jo en gutt på 12 år da.. smart ass..

Skrevet

fikk meg ny søppelbøtte på ikea i går, men greide ikke sette den inn på rommet før jeg hadde vaska rundt...rart det der..er ensten sånn bare jeg får et nytt sokkepar jo :ohmy:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...