Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnAnAs: ny avatar?

Njet, bare en midlertidlig til jeg får byttet senere i dag. Noen som vet hvem faen jeg skal kontakte når vigo-passordet mitt ikke virker (altså opptaket til skoleplass)? Klikker i vinkler snart.

Skrevet
AnAnAs, tror det er rådgiveren på skolen, eller inntakskontoret.

Bra gjort når jeg reiser til utlandet om noen dager... faen at det er mulig ass!

Skrevet
Ta kontakt NÅ, helst i går. :p

Hihihi. Drittsystem ass. Bare pga et passord kan jeg miste skoleplassen min. Ordner seg sikkert bare jeg får ræva i gir...:blush:

I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. :shrug:

Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen...

:whistle:

Skrevet
Nå reiser jeg til Bergen - hadet bra, fram til tirsdag :)

Da må jeg nesten ønske deg velkommen til byen mellom de 7-fjell...

Du skal vel ikke på Båt-messe?

Jeg skal i morra...

Skrevet
I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. :shrug:

Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen...

Bitch! :p

Det ordner seg nok, håper vi.

Skrevet (endret)

Høres ikke ut som om du har hatt noen god dag... :roll:

Ha en god vinterferie da!

Endret av Dasset
Skrevet (endret)

Oisann, det var for godt til å være sant. :wallbash:

Endelig kvitt han og så Boo :realmad:

:tease:

Endret av Solid Knight
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...