Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var jeg feridg med nasjonal prøve i lesing. Den dårligste prøven jeg noensinne har tatt. :roll:

Akkurat ferdig med den her og.. Totalt enig i at den var grusomt dårlig..

Einaste eg har vert borti som har vert verre, var den nasjonale prøva i engelsk i fjor..

Skrevet

vi skal ha nasjonale prøvene kl 1200. kommer ikke til å gjøre så veldig bra innsats akkurat... :roll: . tror virkelig clemet at noen gidder å jobbe noe særlig med en prøve som ikke teller på karakteren?

Skrevet

Den er litt vanskelig å holde en skoleprat regelen, blir jo veldig naturlig å fyre løs her... på en annen side så forstår eg at det er plagsomt med skolesnakk her. :)

Skrevet

Er jo litt vanskelig å unngå det, siden ein del av oss sitter på skulen og kjeder oss, på denen tida av dagen..

Men eg forstår at det er plagsomt..

Skrevet
skoleprat :sleep:

*kaste stein på*

Fikk stått opp tidlig idag eller?

-

Jeg var barnslig og droppet prøva idag. Den teller ikke på karakter eller noe her, så.

Skrevet

Noen her som har sett 'Din Japanske Kollega'?

Eg likte filmen veldig godt, den var utrolig fascinerende, dog veldig sær. :)

Skrevet
skoleprat  :sleep:

*kaste stein på*

Fikk stått opp tidlig idag eller?

Ja... Det er kjipt å bli vekket av klokka halv seks når man har fri. Jeg prøvde å sovne igjen, men ti minutter etterpå kom søppelbilen og begynte å streve med å tømme kontaineren her, noe den tydeligvis ikke klaret, da den fortsatt er full....

Psilo: Gratla med treningen. Skulle ønske jeg hadde viljestyrke nok til å bli medlem, uten å vite at det var penger ut av vinduet...

Skrevet

Hehe. Det blir helt sikkert sånn om et par måneder.. jeg har tross alt vært medlem der tidligere. De første par måneden gikk greit, så ble det mindre og mindre.

Menmen, nå bor jeg 10 minutter fra studioet, og har egentlig nada å gjøre på før jobb.. vi får se. :)

Gjest Slettet-df17e
Skrevet
Æsj.. Raseoppgjør i Arendal ble stengt :(

Og det vil si ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...