Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
BundyL: Vel, du oppfører deg akkurat som om du er i den alderen så du har engentlig ingenting å klage på..

Oppfører jeg meg som en fjortenåring også eller har du lest for lite av det jeg har skrevet til at du kan vite det? (Jeg er fjorten foresten...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle som poster her på søppel regelmessig vet jeg litt om da... Men jeg liker å tro at jeg kjenner alle! (Det er vel att en bruker som heter det på forumet...)

Damn.

Muligens litt rart, men jeg har ikke sett deg før her og nå, jeg. :dontgetit:

Skrevet
BundyL: Vel, du oppfører deg akkurat som om du er i den alderen så du har engentlig ingenting å klage på..

Oppfører jeg meg som en fjortenåring også eller har du lest for lite av det jeg har skrevet til at du kan vite det? (Jeg er fjorten foresten...)

Du er samme sjangeren ja.

Skrevet

Sjeldent jeg poster, dere skriver så fort! Men forumet jeg pleier å være på streiker (nye mods ble ikke helt bra innstalert! :p ) så derfor er jeg her litt i dag!

Lest mye fra deg å! :D (Bandidos Pelle)

Skrevet

Du er samme sjangeren ja.

Tusen takk, da er det ingen som kommer til å legge ann på meg fordi jeg virker for ung! Perfekt. :w00t:

Skrevet (endret)
Edit: da går du også goophy :p

Du å, men de andre kan jo bare mekke et nytt forum! ;)

Dasse: Ehm! Ok! :p

Endret av Tonio
Skrevet

Goophy: Tja...vil heller si 2001-2002 jeg.

Tinio: Du er født i 1990 - face it - det er derfor du ikke vet så mye om oss offtopic postere :p

Oss?

:whistle::ermm::hrm::roll:

Skrevet (endret)
Hmm, MX1000 er digg!

Med icemat v2 :D og glides

*Sukke* Ikke nå igjen? :thumbdown: Fikk nok informasjon i sted! :sick:

Pakken ankomm nettop..

Gøyalt.

Endret av ehs5
Skrevet (endret)
Oss?

Shoot me

Alle som poster på offtopic da...

Vær så snill... accept me in teh club :(

edit: hadde jeg reggistrert meg 12 dager tidligere hadde jeg gått innunder 2002 :thumbup:

Endret av Dasse
Skrevet
Oss?

Shoot me

Alle som poster på offtopic da...

Vær så snill... accept me in teh club :(

Du kan jo være med i fjortizzklubben da! :p

Bundy: Tusen takk da, glad for at jeg ikke fortalte deg noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...