Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle-klassen min var en gjeng med drittsekker!

Etter de fleste guttene meldte seg inn i UH(Unge Høyre) protestrete de på ABSOLUTT alt!

Og lo av de som presenterte, så dermed var det ingen som hadde lyst å si noe i timene... :/

Skrevet
Hvorfor blir jeg så nervøs når jeg skal framføre noe? Har noen noe tips mot og bli så nervøs?

å fawn i helvete !!!!!!

jeg skal jo ha framlegg i morra og jeg hadde glemt det, bra jeg ble mint på det her :thumbup:

Skrevet
Hvorfor blir jeg så nervøs når jeg skal framføre noe? Har noen noe tips mot og bli så nervøs?

å fawn i helvete !!!!!!

jeg skal jo ha framlegg i morra og jeg hadde glemt det, bra jeg ble mint på det her :thumbup:

Har fremlegg/foredrag 3-5 ganger i uke...

Det og være nervøs vokser man fra seg :p

Skrevet

jeg skal også fremføre noe i morra, på engelsk. går på gk media.

btw, hva heter det når ek president eller en statsleder blir drept? er det ikke et ord for det?

Skrevet
OMG! DAMA MI SA LOL :wow:

fjortiss, KAST HENNE UT!!

haddis; jeg er ikke nervøs, har av en eller annen grunn aldri vært nervøs ved innlegg medføtt egenskap :p

for tre timer siden laga jeg en post i overklokking generl og ikke så mye som en jævel har vært å sett på den engang. :hm:

Skrevet (endret)
btw, hva heter det når ek president eller en statsleder blir drept? er det ikke et ord for det?

Nei.

Men du tenker nok på "assassinate"?

Det betyr å drepe noen, gjerne pga. politiske ting.

BUNDY, du mener hu 12 år gamle fra indre østfold du snakker med på MSN av og til? :tease:

Endret av Goophy
Skrevet (endret)
OMG! DAMA MI SA LOL :wow:

sorry dobbelpost

igjen? :huh:

hæææ?

2 gangen på min karriere på hw.no att jeg greier og dobbelposte

edit: Goophy: neeei?

edit2: Goohy: ikke hun jeg mente :p

Endret av BUNDY
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.