Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vel.. nå sitter jeg på skolen og det er drittkjipt! =(

Meg og "lagkameraten" min har akuratt blitt gruset i bordfotball, av en jente og en gutt. De flakset hele tida though. :whistle:

Vi som vant tre ganger på rad mot den jenta og en annen jente. :angry:

Skrevet
vel.. nå sitter jeg på skolen og det er drittkjipt! =(

Meg og "lagkameraten" min har akuratt blitt gruset i bordfotball, av en jente og en gutt. De flakset hele tida though. :whistle:

Vi som vant tre ganger på rad mot den jenta og en annen jente. :angry:

hva er så bordfotball?

Skrevet

Er hjemme fra skolen i dag også. Kjempedigg. Skal få besøk om en time. Vi skal se på "Skjønnheten og Udyret 2" og drikke Fun Light og spise julemarsipan :)

Skrevet
Er hjemme fra skolen i dag også. Kjempedigg. Skal få besøk om en time. Vi skal se på "Skjønnheten og Udyret 2" og drikke Fun Light og spise julemarsipan :)

hehehe =p kos deg!

Skrevet
Hmm.....vet ikke om du fikk med deg at thea sin møkka kjæreste var utro mot henne (bombe av han) :roll:

Jaja, sånt skjer...

Men jeg skulle egentlig vært på skolen nå, men det er vel ikke så nøye? :whistle:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Sluttet for en time siden jeg.

Skrevet

Pass på så du ikke spyr på kameraet ditt når du får det da psilocybe. :p

Jeg hadde så innmari vondt i magen så jeg gikk hjem fra skolen for en time siden ca.... Håper jeg blir bedre i morgen. Bøøøørsjdæj! :D

Skrevet
Jeg har faktisk 2! Skal egentlig selge dem, men orker ikke stresse mer enn at en kompis kommer med penga og tar de med selv. Orker ikke sende og styre. De sitter godt i bilen inntil noen banker på døra.

åhhååå :D

Hvor bor du? *komme å høre på og kjøpe*

Hadde bare de som selger på ebay sendt til Norge :hrm:

Skrevet

For å svare Ø.B så bor han langt unna deg, og sånnsynligvis ikke veldig langt unna her jeg er nå :p

Nå har jeg bedøk, og henger litt etter.. Hmm.. *lukke vinduet*

Skrevet (endret)
For å svare Ø.B så bor han langt unna deg, og sånnsynligvis ikke veldig langt unna her jeg er nå :p

Hva mener du med lagt unna? har da bil :cool:

Edit: sande utenfor Drammen stod det i profilen, det er da ingen avstand.

Endret av Ø.B.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...