Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pfft... Jeg har iq som en sjøldau håndvrengt sokk :cry:

Gadd ikke å preloade før kl 12 igår... så sitter jeg her med sjegget i kabinettvifta og laster ned :( blir nok ikke ferdig før imårra heller...

*deppe*

Endret av Carl M
Skrevet
Må man ha cd i for å spille hl2, eller bare installere?

Det er vel slik som Cz, du taster inn koden, og så blir den installert, da trenger man vel ikke cd'en heller....

JO!!! Man trenger cd for å spille.

Seriøst? Nesj...

Skrevet
Neste tirsdag skal vi ha matte prøve, i trigonometri, geometri, og likninger _litt_ kjipt da

Bare vent til du begynner med derivasjon, annengradslikninger med flere ukjente, DA blir det gøy :p

Skrevet
Bare vent til du begynner med derivasjon, annengradslikninger med flere ukjente, DA blir det gøy :p

Derivasjonprøve i morgen. Better go study. :/

Skrevet
Neste tirsdag skal vi ha matte prøve, i trigonometri, geometri, og likninger _litt_ kjipt da

hadde prøve med bortimot det samme idag jeg... gikk rett til ***

Skrevet

Derivasjonprøve i morgen. Better go study. :/

Trenger jeg i det hele tatt å nevne hva jeg har prøve i neste mandag?

La oss bare si at det er en herlig blanding av derivasjon on integralregning, pluss litt vektorer, denne gang i 3D. (altså [x,y,z]...)

Jippi... :ermm:

Skrevet
Veldig fint om folket her, mannen på gata, kunne si noe om traileren:

Her!

Liker alltid filmene dine, Pelle. Traileren får meg til å ville se mer. Flink du, pus. ;)

Skrevet (endret)
For meg også, jeg får vel bruke den ny innkjøpte nynorsk ordboken min  :/

Og ord delings boken også kanskje? :p

Endret av AnAnAs
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå skal jeg skru fra maskinen min og skru den sammen igjen i håp om å få s-ata disken min til å funke. Hvis ikke, bærer det på dynga med hele driten.

!"#¤%("¤%)"(?#%

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Funket ikke på første forsøk...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...