Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bha....

Smerter i øret! det har rent blod ut av det :ohmy:

Nå må jeg sikkert inn på sykehuset og opperere igjen :(

Hva skjedde? siden du sa operere igjen?

EDIT: iså fal: lykke til

Endret av BUNDY
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen alle sammen. :)

Skal være hjemme fra skolen idag, for høyrefoten min er helt ødelagt. Syyyke smerter i den. Aner ikke hva det er, men kan være en nerve som ligger i klem et sted. :(

Anyways; Ikke skole = NFSU2.

Skrevet (endret)

GGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggg VVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!#"!#¤"¤ :w00t::w00t:

:)

haddis & SnowDOG: God bedring.

Endret av ahpadt
Skrevet

Jeg fikk 5- på weboppgaven, jeg setter pris på at design ikke spiller inn på resultatet, selv om det er utrolig rart. Var visst innhold, mappestruktur, filnavn osv som var avgjørende nå. Fint for meg, siden jeg er blottet for talent der. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...