Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Baaaah ... :thumbdown:

Goodmorning ppl. Jeg våkna altfor tidlig idag.

men det er mulig det egentlig bare er fint. Sol og frost ute, hyklete... Mekke meg en kopp med kakao og rulle meg en feit schvær Petterøes og hore litt forum jeg da!

Endret av SkyMarshall
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde ikke mer igjen. :thumbdown:

Kjeder meg......kanskje eg skulle tatt en tur til byn selvom det regner.

Hvorfor ikke vente til helga?

Er større sjangse for å få seg noe da :D

Så tar du heller å spiller litt SOF2 idag, eller se en bra film, evt spille GTA:SA :p

Gjest Slettet+98712387
Skrevet

Øy!!!

det er norsk tentamen nå snart :cry::cry::no::(:(

Skrevet

tentamen ja, store prøver er ikke mye morro!!

Stakk å kjøpte meg sesong 1 av csi på dvd nettopp, tror dette blir en skikkelig deilig slappe-av-dag! :w00t:

Skrevet
tentamen ja, store prøver er ikke mye morro!!

Stakk å kjøpte meg sesong 1 av csi på dvd nettopp, tror dette blir en skikkelig deilig slappe-av-dag! :w00t:

Digg, cola og gradis forran pc'en er alltid nice, også med CSI er jo dagen komplett..

Fader ass, har tentamen sammen med Svermster på onsdag, ikke gøy, hater norsktentamen, spesielt når du sitter der uten noen ting å skrive om :no:

Skrevet
:realmad: FFS har ikke ps2 til å spille GTA:SA.

:cry: /me vil ha GTA:SA!!!

Den er lei :( Kjøper meg Playstation Two når jeg får stipend (PS two er den nye lille utgaven med innebygd nettverkskort :) )

Er teit at spillet ikke kommer på alle platformer sånn ca. samtidig, så der har PS2 noe unikt :p

Skrevet
Arhh!!! Nesten alle i klassen kjøpte GTA SA idag, men jeg skal på jobb og gjøre lekser så jeg får ikke komt på besøk hos dem å prøve :cry:

*leavogpekepå*

Noen her som vet hvordan jeg får flysertifikat på San Andreas? Jeg finner ingen skoler som tilbyr det.. Jaja, må vel gjøre noen flere missions..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...