Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja, akkurat dèt er litt drøyt. Gå ned mer og bli vurdert som beinrangel, noe som definitivt ikke er turnon.

[skremmemodus]Thea; Slanker du deg blir også puppene mindre :p [/skremmemodus]

Endret av Dr.X
Skrevet (endret)

ned 6 kg til  :wow:

nei nei...ikke bra! :no:

Det er bra for meg. Om det er bra for deg gjør vel ikke så mye for min kropp :p Dessuten har jeg fått lov til av mamma å gå litt mer ned i vekt. Stopper når jeg er som jeg vil. Jeg er jo ikke dum heller, da. :dontgetit:

Nå skal jeg endelig snart sove i den deilige sengen min... :)

EDIT: Dr.X; det skremmer meg ikke, jeg vil at de skal bli mindre. :)

Endret av AnAnAs
Skrevet
Jeg ble nettopp kalt pedofil på grunn av navnet mitt på MSN, "nerdVANNA :: I'm so happy I could shit a kitten".

Ikke bry deg om hva alle andre sier om deg - Det er det jeg sier som teller. :yes:

Skrevet
Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida?

La henne nå leve sitt eget liv

Kanskje fordi jeg whiner her om det, da. Man pleier jo å svare de som snakker.

Unnsylll. :p

Skrevet
Jeg ble nettopp kalt pedofil på grunn av navnet mitt på MSN, "nerdVANNA :: I'm so happy I could shit a kitten".

Ikke bry deg om hva alle andre sier om deg - Det er det jeg sier som teller. :yes:

Haha, genialt!

Skrevet (endret)
Kanskje fordi jeg whiner her om det, da. Man pleier jo å svare de som snakker.

Unnsylll.  :p

FOR FAEN, LEV DITT EGET LIV!

:p

EDIT: NerdVANNA, kanskje jeg skal gjøre det til et av mine motto? :hmm:

Endret av fredrikrb
Skrevet

Uansett. Hvor lang tid tar det ca å lære seg et nytt språk? Ikke helt flytende, men slik at du kan noen geniale setninger og konversere litt?

Skrevet

FOR FAEN, LEV DITT EGET LIV!

Ik! Ikke kommandèr meg, din muslim!

Ok, gjør som du vil. (hint: ikke gjør det, for da gjør du som jeg sier. Dette var helt off-record.)

Skrevet
Uansett. Hvor lang tid tar det ca å lære seg et nytt språk? Ikke helt flytende, men slik at du kan noen geniale setninger og konversere litt?

jenter er flinkere på slikt enn oss gutter. Så det tar vel ikke lange tida for deg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...